Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Neschopnost dosáhnout orgasmu

Od: rorry odpovědí: 11 změna:

S muži jsem se začla scházet před více než půl rokem, vystřídala jsem jich pár a taky za tu dobu už dost zažila. Bohužel jsem nikdy s klukem nezažila orgasmus. :( Všichni se moc snažili, dělali možné i nemožné - - ale prostě nikdy nic. Libilo se mi to s nimi, - muži mě přitahují...tak nerozumím v čem je ten problém. Slyším od lidí - je to v hlavě! ale já už opravdu nevím co mám dělat, vždy jsem uvolněná a užívám si to. Když si to dělám sama, není problém. ...jsem studentka vš) asi mi není pomoci, že? podle mě je to už dlouhá doba a něco by se změnilo :(

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Rorry, pokud to cítíte jako problém, doporučuji návštěvu sexuologa a probrat to s ním. Tem by Vám mohl pomoci objevit, kde je u Vás problém a co se s tím dá dělat. I když je takových žen spousta, neznamená to, že se s tím musíte smířit. Zkuste proto něco udělat a sexuolog je dobrá volba pro začátek.

eulalie*
hodnocení

2x

No já bych byla hlavně opatrná při takovém počtu partnerů, co střídáte. Velký počet zářezů na pažbě ještě neznamená, že máte kvalitní sex. Chce to najít jednoho stálého partnera, s ním navázat blízký vztah a i ten sex pak možná bude lepší. Když se honíte jen za orgasmem, střídáte muže jako ponožky, tak se nedivte, že vám to s nimi nejde.

hodnocení

2x

Při střídání se může ještě více prohloubit problém.Toto je většinou jen záležitost jedné noci ale pkd je jeden stálý partner,který Vás pozná (postuopem času) tak Vám bude moci vyhovět (a Vy jemu!) a jistě Vás pak bude i uspokojovat lépe než náhodné známosti!

bobika*
hodnocení

0x

To myslíte vážně že studujete VŠ?

ohneta*

A co je na tom divného, mnoho žen není schopna dosáhnout orgasmu.

doplněno 25.12.12 14:42:

rorry, jak píše kapka, není ještě nic ztraceno. Já jen reagoval na příspěvek přede mnou.

rorry
hodnocení