V čem začít podnikat

Od: Datum: 25.05.11 01:31 odpovědí: 40 změna: 20.08.14 13:34

Vím, že bez známostí toho člověk moc nezmůže, ale kde je v dnešní době díra na trhu? S kamarádem, který leští autolaky jsem se bavil o podnikání, a jediné co mi poradil, tak skartovat papír z firem, který se pak prodává do sběru. Na vesnicích je zase hodně peněz v bazénech - každý si chce ke svému baráčku pořídit bazén. Otázka zní: poradíte, v čem by bylo přínosné začít podnikat? Moc toho neumím a zatím studuji, takže mě se to až tak moc netýká, ale do budoucna by mě to určitě zajímalo. Zatím přemýšlím o dovozu zboží z číny a prodávat to tady po inzerátech. znám jednu stránku, kde posílají zboží po celém světě bez poštovného a mají tam i lidové ceny-několikrát jsem tam pár věcí koupil a spokojenost maximální tak jsem přemýšlel rozjet bussiness.

Je mi 20let a shánět brigádu jsem tak nějak vzdal - pracovat v KFC nebo MC donaldu za 60kč na hodinu pro mě není brigáda ale spíš zabitej čas. Bez známostí (které jsem už zkoušel), toho člověk opravdu moc nedosáhne. Internetové vyhledávače typu annonce.cz jsem zkoušel, ale tam jsou nabídky na HPP nebo pozice nevhodné pro studenta. (z hlediska časového především, ale také to, že spousta přijatelných brigád je mimo Prahu nebo málo hodnocených). Chápu, že 20ti letému studentovi nedají žádné extra peníze, ale přece nějaký způsob můsí být jak vydělat nějaké lepší penízky. Mám znalosti v oboru IT, umím slušně řídit auto a to je tak asi vše. Manuální práce mi také není cizí, ale za boha si nemůžu najít nějakou slušně placenou brigádu. *cteni*

uměl by někdo poradit kde hledat seriózní přivýdělek a na jakou činnost se zaměřit?

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 25.05.11 01:41