Nejste přihlášen/a.
Už tyden mě dře koleno.Byla jsem u lékaře vytáhl vodu vubec jsem nemohla do sedu tedy pokrčit vkolenou znam tyto bolesti ale ted to bylo děsné. dávám si na to tvaroh s cibulí nezná někdo něco učinější nesnáším když to trvá dlouho jsem asi trapná ale je to tak díky za radu
Dobrý den. Že Vám nějaký felčar vytáhl vodu vůbec nic neřeší. Máte tam prostě nejaký zádrhel A když to dře, tak to bude asi artróza v pokročilém stádiu. Tedy v případě že máte nějaké roky za chrbtovicou. Pokud ne, může to být poškozený meniskus. Můžete to být nějaký zánět, může to být cokoliv. Nejlépe zajít na ortopedii. Tam je předpoklad, že jejich znalosti by mohly být relevantní Vašemu problému a jestli nepoděkovali a neodešli, tak Vám mohou i pomoci. Zatím si dávejte studené obklady. Na hlavu. Abyste i Vy aspoň částečně pochopila, že to zde nikdo nevyřeší. Viděl jsem krásné obrázky totální náhrady kolenního kloubu. Už se těším, až si ho nechám impalntovat, bo ortopéd pravil, že mám obě kolena v čudu. Taky mě tam loupe. A tvaroh s cibulí je dobrý tak na chleba. Pro efekt to posypejte ještě šnitlikem. S pozdravem Laďa
Diky za radu jen ty jediny jsi mě odpověděl.Toto byl chirurg šla jsem tam bez doporučení hodně se to zlepšilo ale neni to uplně ono dostala jsem ted nějaky vytažek tedy marianku v lihu zkusími to snad něco zabere . Toho ortopeda navštívím apak vám napiši jak jsem dopadla musím dotat jsem bývalá poštačka ale ne zhuntovaná jako ty předemnou.