Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Prace ridice dodavky

Od: ok* odpovědí: 9 změna:

Rad bych jezdil s dodavkou zda se mi to lepsi volba nez delat v tovarne ale opravdu solidni penize jde pry vydelat jen jezdenim do zahranici na vnitru to pry neni zadna vyhra mam sice skusenosti s rizenim auta (jezdim temer denne) ale rad bych ziskal nejakou praxi jako profesional nekde jezdenim po CR nez se vrhnu na to zahranici...

Bohuzel nemuzu nic najit na uradprace.cz temer nic neni. Neznate nejaky web ktery je specifikovany treba jen na ridice?

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladajaskva*
hodnocení

1x

Dobrý den. Není to zase až tak jednoduché. Ona ta profese řidič dodávky obnáší kromě řízení spoustu dalších profesí a to v tak velké míře, že se to řízení stane pouze tím nástrojem k vykonávání toho podstatného. Nachystat, naložit, zabezpečit, napsat, nebo přebrat nějaký dodací list, odvéz, vyložit, uložit na předávací místo, předat, podepsat dodací listy, někdy vystavit doklad o přijaté platbě, převzít peníze a tak se to může opakovat za den i 50 x. Takže taková idilka, že řidič pouze řídí už není. Závozníci se jaksi vytrácejí. Možná by se dalo přeptat u nějaké doručovací firmy PPL, ČP, pekárny, mlékárny, pivovary, lihovary, Karlovy Vary a cokoliv jiného a je jich celá řada. Bude to o časném vstávání, o pozdním návratu z práce, o riziku na cestách a o permanentním pocitu ze špatně placené práce. Ale to poslední má v Česku skoro každý. I doktoři. S pozdravem Laďa

 

hodnocení

1x
avatar milancukrar

ok, nevěřte že se dají vydělat solidní peníze ježděním do ciziny. Zkuste se zeptat řidičů dopravních firem.

doplněno 16.05.11 14:58:

OK, přeji Vám, abyste sehnal práci s dodávkou dle Vašich představ, aby Vám třeba nedali i přívěs, jezdit na kolečka, to je již problém...

ok*
hodnocení

oproti memu platu ktery beru ted jsou ty penize co ti ridici maji opravdu luxusni.. vim ze je to tezka prace ale ted se taky nadru a to za smesny prachy...

Víte, on je všude chleba o dvou kůrkách. Řídit dodávku není špatné, sám jsem s nimi najezdil statisíce kilometrů. Ono pokrok jde kupředu a v dodávce se jezdí jako v osobáku. Jenže - já jezdím jako servisák, tedy najezdím spousty km, ale přitom je dodávka jen prostředkem k tomu, abych se dostal z místa A do místa B. Vpodstatě si sám rozhodnu, kdy kam přijedu, nikdo mě nehoní a mohu jezdit v klidu. Zatímco kluci, co jezdí autodopravu to mají ,,trochu´´ jinak. Zejména již zmínění ,,balíkáři´´ UPC, DHL a pod jsou honění od kilometru jako nadutý kozy. Často nám vozí náhr. díly, takže se člověk dozví, jak to s nima je. Tedy pokud se necháte zaměstnat jako řidič, počítejte s tím, že tlak na ně ze strany zaměstnavatele bývá značný. Podstaně jinak jsou na tom ti, co si pořídí dodávku a pak jezdí ve své režii - ale tam zase připadá navíc shánění práce, což taky není moc jistý džob. Prostě řečeno - řídit dodávku může být príma, ale taky to může být sakra tvrdá práce. Dobře se poinformujte do čeho jdete, než dáte výpověď ve fabrice!

 

hodnocení

0x
avatar hejkal

Dobrý nápad s tou dodávkou...

kdysi za mlada jsem kamarádovi pomáhal rozjet kšeft s mrazenými potravinami, zatím v rámci jednoho kraje...vyfasoval jsem dodávku, teda s mrazírenským zařízením, závislém na běhu motoru... ráno jsem ve skladu přeložil zmrazené kraviny ze dvou palet do toho mého vehiklu, a vyjel... od obce k obci, ze začátku jsem měl podklad, kam jet získaný telefonicky, při tom jsem musel navázat kontakt v obchodech, hospodách, závodních jídelnách a podle fantazie... večer jsem po celodenním vykládání zboží a sezení za volantem padnul hubou na postel... a potom se zase zvedl a šel připojit mrazák na síť, aby do rána zboží nevyteklo pod auto... co jsem neprodal, do mrazáku se nevešlo všechno, tak ventilátor mrazícího zařízení v autě budil sousedy celou noc... ráno jsem vyučtoval, naložil, vyjel, vykládal, nosil, fakturoval, hlídal auto, levá ruka chytila průvan z otevřeného okna, bylo přes 30 stupňů... mezitím jsem chytil defekt, s poloplným autem to byla paráda... volal mi kamarád, že jsem špatně vyložil, abych se vrátil 30 km, tam mi zase to špatné vraceli roztopené, na oběd si člověk utrhl pár minut a pil za volantem za jízdy...tak to bylo celý týden, dodávka malá, někdy jsem jel ještě jednou s dalším zbožím, skládal jsem ho jak puzzle, aby se vešla celá objednávka... poznal jsem móře psů v celém kraji, i husy na vesnicích, co se furt motaly na cestě. Domů až večer, a furt s nervama, jestli vše stihnu udat... jednou mě zachránil případ, kdy jsem 350 nanuků omylem dovezl do pionýrského tábora...jen se po nich zakouřilo...

po dvou týdnech to bylo lepší, už pravidelné objížďky a dodávky, ale dřina... jednou nohou v kriminálu jako šofér, druhou ve špitálu jako účastník hustého provozu... dej se do řeči s nějakým maníkem, co právě před samoobsluhou vykládá zboží... dozvíš se, jaké to je... jak musí pokaždé zamknout všechny dveře a odemykat vždy jen klíčem, ne centrálem, aby mu z druhé strany z druhých dveří nevybírali zboží ti chmatáci... a hlídat třeba skladníky při nakládání a vykládání...

škoda dlouhých řečí... zeptej se třeba i chlapů z fabriky, jak je u nich... jaké mají výhody a nevýhody... na místě, přestávky, obědy, pravidelná prac. doba...

na Úřadu práce toho moc neseženeš, dodávkáři jezdí třeba pro pekárny, mlíkárny, ráno brzo vstávají...vůbec všechny potravinářské provozy... prax zkus třeba u UPC nebo jiných přepravních společností, technické služby také mají mnoho menších i větších dodávek...

dej si inzerát - hledám práci jako řidič dodávkového vozidla, mám takovou a takovou praxi, poznám fakturaci, mluvím x jazyky, dělám jak ďas bez ohledu na rodinu...

hledej v inzerátech, napiš si lístečky, co nabízíš a choď po firmách, prodávej se...

teď jsem napsal do vyhledavače heslo hledáme řidiče a vyhodilo tisíce odkazů... takže hledej třeba tam, musíš se spoléhat sám na sebe... do života se ti to bude hodit držím ti palce

cocinkamichalka*

Hejkal: Táta dělá řidiče u pekárny, vstává každý den už skoro 20 let ráno v 3:33 *zed*

michalko, myslím, že jsi tu tvoji jinak správnou odpověd měla raději směrovat na tazatele...

a myslím, že by jsi mu mohla tlumočit i ty tátovy poznatky za těch 20 let... jaký je to med lízat...

 

kuliferda
hodnocení

0x
Ladajaskva to jako vzdy rekl tak jak to je. Do zahranici chces jezdit s dodavkou, kamionem..? Sam mas predstavu co to obnasi? bavi te rizeni, poznavani novych veci, komunikace s lidmi, reseni konfliktnich situaci, aj, nj, rj, jsi sam? Pokud ano, tak ti to neco da a bude te to i bavit.
ok*
hodnocení

vpodstate vim oc jde chci zacit na te dodavce ale abych mohl zacit jezdit ven chce to nejakou praxi na vnitru... zvladam zaklady AJ rizeni mi nevadi a rad bych se nekam podival bohuzel nemam na to penize tak aspon takto bych chtel neco videt takze si myslim ze idealni stav pro me... jen nekde na to natrefit dneska ma totiz ridicat kazdej a neni na to potreba zadna extra kvalifikace takze tyto mista jsou obsazena ihned jak se uvolni...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]