Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co dělat - zámečnictví nejde

Od: mravenec* odpovědí: 9 změna:

Máme dílnu,zámečnictví apod.Třeba i autooprava.Ale práce nic moc není.V čem by se dalo vydělat alespoň 10 tisíc měsíčně.I mimo obor?*modla*

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladajaskva*
hodnocení

3x

Dobrý den. Už to, že se prezentuješ jako mravenec ( chápu Ferda mravenec ) práce všeho druhu je celkem negativní informace. Jestli umíš všechno u dělat, tak to nebude moc lákavé na nějakou důvěru pro potenciální klienty. To by možná chtělo se specializovat na to záměčnictví, ale na dobré úrovni a s dobrým zázemím ( dobrá dílna a hlavně dobře vybavená ). Kupříkladu můj bratranec je už v důchodě a nemůže pořád skončit, jaký je o jeho zámečnickou práci zájem Nebo se prezentovat jako Brouk Pytlík, práce všeho druhu, jak už zde někdo psal a rozhodit letáky do všech možných bytů, domů a pod. Je celá řada lidí, a to i manuelně zručných , kteří by Vaše služby využili. Ty kecy o armádě propuštěných a na pracáku a bez udání důvodu, jsou pro tento způsob práce nepodstatné. Hodně zdaru. S pozdravem Laďa

 

reeve*
hodnocení

1x

Jeden konkrétní tip:

Oslovte okolní školy (mateřské, základní, střední) a nabídněte jim jednak služby (opravy kovových konstrukcí, kovových šatnových skříněk, mříží, kovových prvků na hřištích ap.) a hlavně různé výrobky na zakázku (např. regály z jeklů na učebnice a učební pomůcky do skladů a kabinetů, nejrůznější nosné konstrukce pro audiovizuální techniku do učeben, konstrukce pro uložení tělocvičného náčiní ap.). Pokud možno za rozumnou cenu, ideálně i s ukázkami práce.

Nabídku pošlete nejlépe koncem listopadu nebo na počátku prosince, kdy školám zbývají peníze na provoz a potřebují je do konce kalendářního roku utratit (buďte připraven vystavit fakturu třeba i 30. 12. dopoledne). Dalším vhodným obdobím je duben až červen, protože v dubnu se školám schvalují konkrétní roční rozpočty, takže škola si může dovolit zadat nějakou větší zakázku (nejlépe na dobu prázdnin). Naopak moc nemá smysl podávat nabídku v lednu až březnu (školy ještě netuší, kolik budou mít na provoz a raději šetří) a v srpnu až říjnu (školy si raději nechávají rezervu ke konci roku, co kdyby nastala nějaká havárie).

V nabídce (např. v předmětu mailu) zdůrazněte, že jste z blízkého okolí, takže nebudou problémy s komunikací a s vaším operativním povoláním do školy.

Dáváte-li přednost osobnímu jednání, doporučuji nejdříve ve škole oslovit školníka. Ten vám může dát konkrétní náměty, co byste mohl škole nabídnout. Školník také brzy pochopí, že zadáním opravy u vás mu můžete ulehčit jeho školnické povinnosti, takže on sám nakonec ředitele přesvědčí, že tu opravu nezvládne vlastními silami, ale musí na to "zavolat firmu".

Tímto způsobem není problém v jedné škole získat zakázku třeba za 100 tisíc. Osvědčíte-li se, můžete se stát "trvalým dodavatelem" s řadou zakázek za rok. Budete-li "trvalým dodavatelem" třeba takových pěti škol najednou, budete mít o obživu postaráno.

 

cyril*
hodnocení

0x

V politice.

 

ladinpraha*
hodnocení

0x

Nepíšeš kde. Město, městečko, vesnice.

mravenec*
08.05.11 01:00
hodnocení

Plzeň!

ladinpraha*

Nabízej drobné opravy v domácnosti. Ve městech, zvláště na sídlištích takové služby chybí. Zákazníci nemají čas hledat řemeslníka, proto musíš ty za nimi. Rozdat letáčky do schránek, napsat tam, co jsi schopen opravit, případně vyrobit a věřím tomu, že budeš mít práce až nad hlavu. Nabídnout smluvní cenu, neúčtovat dopravu nebo jenom symbolicky. Nebát se obejít byty, představit se, dát letáček nebo vizitku s ověřitelnými údaji a nabídnout své služby.

doplněno 08.05.11 10:02:

Zákazníci opravdu nemají čas hledat. Většinou kouknou na net, ale tam jsou v první řadě viditelné větší firmy. A jestliže potřebuji udělat nějakou drobnost, tak v okamžiku, kdy zjistím, že si firma počítá např. 300,- Kč jenom za dopravu, tak to pro mě přestává být zajímavé. Proto bych uvítal mít po ruce řemeslníka, který je schopen tohle udělat. I když jsem schopen si většinu oprav nějak udělat, tak nemám potřebné nářadí na nemám přehled o materiálech, které na trhu jsou.

fiodnet

Zákazníci z paneláku nemají čas hledat řemeslníka :), zvláště ti, které živí pracák a sociálka. Lepší vtip jsem už dlouho neslyšel.

des*

Je to hlavně v tom že o vás nikdo neví.Reklama je všemocná.Třeba v hospodě.V tabáku.U řezníka.Když si sednete na špalek u vchodu,tak chytnete akorát rýmu.

 

mil®
hodnocení

0x
avatar mil

No nevím. U nás na maloměstě je o takovéto kvalitní služby velký zájem. Je to o asi o počáteční propagaci a následné solidní práci. Musel jsem se pozeptat mnoha kamarádů kdo dělá toto kaviltně a tito solidní řemeslníci mají práce ažaž. Takže myslím, že to v Plzni nebude ta velkej problém. Reklama a vejít do podvědomí dobrou prací a přístupem.

Přeji hodně práce. *palec*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]