Prace na vzv

Od: Datum: 03.05.11 18:19 odpovědí: 8 změna: 03.05.11 22:30

Mam jit na pohovor na pozici ridic vzv do distribucniho skladu potravin.Chtel bych vedet co ta prace obnasi a na kolik na rano se chodi.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 03.05.11 18:38
avatar

Musíte být pořád vestřehu. Budete jezdit na vysokozdvižném vozíku . A pracovbní dobu vám jistě řeknou na pohovoru. Počítejte možná na 7, ale spíše i na 6.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.05.11 18:53
avatar

Předpokládá se, že uchazeč o místo si najde nejen informace o firmě ale i o tom co by měl dělat. V distribučních skladech bývá poměrně často dvou nebo třísměnný provoz. Předpokládám, že oprávnění řídit vzv máte.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.05.11 19:04
avatar

Můj řidič VZV musí mít přislušné oprávnění, zdravotní prohlídku, (někteří i ŘPskupiny B), školení o BOZP, pověření k řízení a musí mě poslouchat.

Musí umět řídit, paletovat, číst, psát, :) v dodacích listech a fakturách, provádět denní i týdenní kontrolu, vyměnit pneu, být slušní a ochotní k zákazníkovi, (i ke mě), chodit do práce včas, nechlastat. Složit náklaďák bez dotyku s autem, podat řidiči popelnici, když chce zamést korbu, hlídat aby nikdo neházel vajgly po zemi...

občas mě uvařit kafe, když nemám čas. (ráno jim vařím kafe já)... a spoustu dalších povinností.

je to o konkrétní firmě a nasazení...

Pracovní doba od 7:30 do 16:00, někdy i déle...

doplněno 03.05.11 21:25: "i nezaviněné nehody zodpovídá řidič" fakt? to je ale nepravda, páč když do mě narazí auto, tak za to nemůže obsluha - řidič VZV!
Ohodnoceno: 2x
 
Od: ladajaskva*
Datum: 03.05.11 19:26

Dobrý den. Ono je celkem jedno co Vám zde nabulíkujeme, proto že jste se obrátil na špatnou adresu. Ale velmi obecně :

Musíte mít oprávnění na řízení VZV. To získáte školením a pokud to oprávnění nemáte, tak nejezdíte a třeba ten čas strávíte jako mistr všech vozíčkářů, nebo dokonce, jako zametač skladu. Některé vozíky vyžadují i řidičský průkaz skupiny C a také záleží , jestli se budete pohybovat pouze mimo veřejné komunikace, nebo i na veřejných komunikacích. To by bylo naprosto odlišné. Jinak kromě toho nejjednodušího jako je točení volantem se budete muset o ten vozík starat. Defekty, doplňování paliva, oleje, nemrznoucí kapaliny. Předpokládám, že asi budet jezdit do uzavžených skladů a tam se jako palivo používá zkapalněný PB ve flaškách. Tak budete měnit i ty flašky. A co se týká práce? Asi všechno bude na paletách a všechno se bude vozit z aut a na auta. Po rozbití prvního auta se naučíte zabrzdit 5 mm před autem a pokud shodíte regálový zakladač, tak se to naučíte i tam. A potom už můžete jezdit a vykládat ( zboží, ne kecat ) a nakládat a předávat a přebírat a uskladňovat a vyskladňovat a sepisovat, zapisovat, odepisovat a evidovat. Ale co nesmíte - nesmíte ty potraviny sežrat, to by byl vyhazov na vteřinu v souladu se Zákoníkem práce. Ještě musím dodat, že VZV malí řídící nápravu vzadu a tak to jede jako kombajm, od příkopu ku příkopu. Než si zvyknete, zažijete spoustu legrace a menších malérů. A pracovní dobu bych viděl tak 6,00 - 14,00 a všechny soboty, neděle a svátky. Možná na silvestra Vás pustí dříve domů. Aspoň já bych Vás pustil. S pozdravem Laďa

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 03.05.11 19:36
avatar

A já tuto humornou skazku doplním ještě o to, že tam můžou být i nebo jen vzv na elektropohon a s tím strašením o způsobených škodách to nemusí být tak horké. Mnozí zaměstnavatelé si jako podmínku k provozování vzv vymiňují uzavření tzv. pojistky na blbost, což se jednou může i vyplatit.;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.05.11 19:58
avatar
No, dnešní VZV jsou strašný krámy. Nic na tom neopravíte a ještě k tomu ty praštěný bezpečnostní prvky. Když se s vozejkem převrátím, tak mi ani povinný bezpečnostní pás nedovolí vylézt proti směru náklonu. Když se nějaký stoh začal kácet, stačilo dát u Desty zpátečku a dupnout na plyn. Teď počítač vyhodnotí jakoukoli abnormalitu. V nejlepším případě stáhne otáčky a můžete nanejvýš používat zdvihací zařízení v nouzovém režimu. V horším případě motor chcípne. Dříve stačilo do ještěrky skočit a jet. Teď si musíte kvůli čidlu sednout, v některých případech zapnout pás, vsunout a otočit klíčkem, čudlíkem nastartovat, vypnout parkovací brzdu, prošlápnout nožní brzdu a pak teprve můžete vyrazit aby jste zase za chvíli musel slézt. A ještě jedno malé upozornění. Za všechny i nezaviněné nehody zodpovídá řidič. Jsem docela rád, že už na to vlezu jen párkrát do měsíce. R.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: marenka*
Datum: 03.05.11 22:13

Raadku, podle toho popisu jste seděl v ještěrce Hyster ne? *smich* Já jí nadávala do hysterek. *bum*

Nestrašte tazatele, já se na ještěrce naučila jezdit za 14 dní a ačkoli řidiči, když viděli za volantem ženskou řvali, ať jim neorvu auto, nikdy se mi nic nestalo. Ani autům. ;) Jo, jednou jsem dostala pokutu, protože jsme se s kolegou na ještěrkách honili po skladu. *hi* Vzpomínám na tu práci ráda.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.05.11 22:30
avatar
No nevím Mařenko jestli se dá Hyster nazvat VZV. Je to takovej italskej krám. U nás jezdí hlavně Jungheinrichy. Ale máte pravdu, sranda byla a stará Desta to vždycky každýmu nandala, i když je poněkud nestabilní. :) R.
Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.