Nejste přihlášen/a.
Dobré dopoledne,
co vše musím umět, abych mohla do životopisu uvést, že umím pracovat s Micrsoft Office Wordem. Nemám na práci na počítači žádný certifikát, přesto ve wordu pracuju denně a nějak nevím, co by mě ještě mohlo překvapit, existují nějaké testy na internetu, abych si ověřila, že opravdu umím vše? To samé mám i s PowerPointem a do budoucna se to do životopisu jistě hodí...
Nejspíš bych si v knihovně vypůjčila nějakou literaturu o aktuální verzi Wordu a sama sebe bych vyzkoušela, jestli rozumím všemu co tam je psáno. Pokud rozumíš - umíš pracovat s Wordem, pokud něco neznáš, tak si to tam přečteš a zase umíš pracovat s Wordem. V knihovně mají literaturu i o Power Pointu, ale i i Excelu atd. Hlavu vzhůru, internet není všemocný. Patronka
Pekny den, zadny certifikat a podobne potreba neni Prace s wordem znamena umet psat, citovat, vyznat se v systemu wordu, proste ho ovladat, a nekoukat na kazde pismenko jak tele
Pokud toto ovladate (nadto s nim pracujete denne), tak umite praci s wordem. Zadny test myslim neni a ani neni potreba
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.