Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak zmírnit únavu?

Od: origos* odpovědí: 6 změna:

Ahoj, chtěla bych poradit.

Studuji vš a začíná zase zkouškové, ale já se v poslední době nemůžu pořádně soustředit, jen co se začnu učit hned mě přepadne únava. Zavírají se mi oči a pomaličku lehám lehám až usnu. S takovou se na zkoušky opravdu nenaučím. Potřebovala bych nějaký doplněk stravy nebo něco takového co mě nabudí. Poraďte. Díky

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

eulalie*
hodnocení

1x

Tělo vám dává najevo, že je unavené, tak ho poslechněte. Pořádně se vyspěte, pár dnů se neučte, pak se do toho pusťte. Jarní únava asi taky udělá své dílo. Možná potřebujete doplnit vitamíny (C, B), minerály, provést očistu těla od všeho, co jste přes zimu do sebe uložila. Možná by neškodila nějaká očistná kúra z kopřiv a podobných očistných jarních bylin - myslím tím vnitřně čaje. Na soustředění pomáhá také lecitín, nebo ginko biloba. Nemáte nízký tlak? Nebo málo červených krvinek - to taky způsobuje ospalost, malátnost, únavu.

topka*
hodnocení

0x

Dobrý den, nic do sebe necpěte! Zkouškové ještě není, takže klid. Až bude pak se budete soustředit jen na studium, teď asi spíš zápočty počítám, že? Ve zkouškovém to chce soustedit se na jeden předmět a střídat učení a odpočinek. Já jsem si dělala jednoduchý plán třeba: Snídaně- 2 hodiny studia- jít běhat- ovoce-2 hodiny studia-oběd-relaxace-2 hodiny studia-jít běhat-mléko-kafe-2 hodiny studia-večeře -pauza. Každý je jiný, někdo sova, někdo skřivan. Podle toho sladit rozvrh. No a po ;)zkouškovém jsem byla jak vrcholový sportovec, takže dvě mouchy jednou ranou.

martinaa*