Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, předevčírem jsem opilá vlezla za volant,z blbosti abych to neměla domu daleko,bohužel jsem nezládla zatáčku a narazila do sloupu el.vedení.Policii zavolal bůhví kdo takže,je to ted tak nadýchyla jsem 2.2 promile,v út jdu na podání vysvětlení.Nikdo nebyl zraněn,jen škoda na sloupu je cca 5tis kč.Auto je nepojízdně,Je mi 22 let,studuji a mám čístý TR.Má někdo podobnou kzušenost,aby poradil co bude dál,jak mě odsoudí,délka podmínky,výše pokuty,jak probíhá zrychlené řízení,pozvou si mě někam na vyslovení usnesnesení či přijde poštou? Předem moc děkuji Š Č.
No, ještě se tu, kabrňáci opilci, poplácejte po ramenou a ujistěte se navzájem, že o nic nejde Proč lezete za volant, když chlastáte? To chcete zničit život jiným i sobě? Já bych vás za trest poslala na brigádu na záchytku nebo na traumačku, kam vozí následky vyšich bujarých opileckých jízd. Věřím, že by to bylo velmi účinné a příště byste zapojili hlavu a zahodili klíče od auta. Nebo nechlastali, ale to už jsem opravdu moc velká optimistka.
Po ramnenou se plácat nebudeme, protože si uvědomujeme svou chybu (teda aspoň já). Vím že mě neomlouvá to že jsem jel jen 2 ulice a bylo to poprvé a zaručuji že i naposledy. To co si teď zažívám nepřeji nikomu. Tím nejhorším s čím se vyrovnávám já, je odpustit sám sobě. I když při mém prohřešku nedošlo k žádné škodě či zranění, hlavně jsem ublížil sám sobě. A mé práci se ani záchytka ani traumačka mnohdy nevyrovná. Mimochodem, cítíte se ve svém životě dokonalá?
Dobrý den. Já bych každému debilovi, který sedne za volant a má více než 0% alkohoklu doživotně zakázal sednout za volant. Nebo policajtům dát raznice a vypalovat na čelo kolik nafoukal promile. Co zažíváš je mě úplně jedno. K tomuto mám naprosto striktní přístup. Ještě by bylo možné jedno řešení , poprava přímo na místě činu, odvezení auta k povinému sešrotování a nebo kastrace dotyčného, aby se takoví pozdní lítostivci už nemnožili. S pozdravem Laďa