Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kariéra technik vs man

Od: roman658 odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,

nejsem si jist jestli mi někdo poradí, ale zkusím to. V práci pracuji jako CAD/CAM technolog (tvorba modelu,technologie obrábění,dráhy atd.).Tuto práci dělám 5 let a celkem mi baví. Je ovšem velice zodpovědná a nervově náročná (obrobky za statisíce..). Mám možnost přeijít na pozici projektového manažera.Bohužel si nejsem jist touto pozicí z důvodu toho, že jsem rád když je za mnou práce vidět.COŽ U POZICE PM asi těžko bude. Opustil by někdo z Vás post technika na eventuelní novou možnou kariéru manažera?

Předem díky za Vaše odpovědi

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ladaadal*
hodnocení

1x

Neváhej. Dolů se můžeš vrátit vždycky a dokud to nezkusíš, nepoznáš. Z PM se šplhá líp než od programů. Znám to z vlastní zkušenosti. Jen jsem šel jiným směrem - šéfovat technickému úseku.*palec*. Drž se a ničeho se neboj.

hm*
hodnocení

0x

To si musíte rozhodnout sám. I kdyby zde někdo něco napsal, tak může mít (a určitě by měl) jiné priority, jiné schopnosti, jiné duševní zaměření, ... a byla by chyba se řídit jen podle někoho druhého.

Spíš se teď zamyslete pocitově a zjistíte, že byste si vlastně tak nějak tajně přál, aby Vám tu někdo (případně většina) poradil variantu ... - a to je právě ta, kterou si zvolte. :)

zabu
hodnocení

0x

Pokud na to máte, tak záleží jen na tom, jak mají "namazané lano".

nu*
hodnocení

0x

Opustil, budeš řídit desítky CAD/CAM technologů a budeš za sebou vidět vše, co pod tvým vedením vytvořili

tomaslad*
hodnocení

0x

Jdi na www.ipma.cz, udelej si soukrome za 4.000 nejlehci certifikaci stupne D a uvidis, co obnasi prace PM.

Jsou 2 typy projektaku: jeden, do umi jen drop mod a forward mod a pokladat hady v MS Project a zvanit, a druhy, co je odbornik na nejakou konkreni praci ( stavar, technilog CNC jako ty...) a krome rizeni (naklady, lidi, terminy, kvalita...) i sam realne pracuje na ukolech.

chrest*
hodnocení

0x