Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kde si můžu půjčit když jsem student?

Od: malina* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, potřebovala bych půjčit asi 15 000kč, ale jsem studentka střední školy. Zajímalo by mě jestli by mi někde půjčili na splátky (mám brigádu). Děkuji.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

drich*
hodnocení

1x

No odpovědí spousta, ale žádná na otázku, kterou jste položila.

Takže studentovi jako takovému nikdo moc nepůjčí to je asi jasné, i když máte brigádu.

ALE, je tu možnost a to využít ke studentskému účtu takzvaný KONTOKORENT, je to částka cca do 20 000 Kč

Nabídky bank se liší, ale víceméně pár podmínek je stejných: věk min.18, předložení dokladu o studiu, splacení do 1 roku

a samozřejmě mít založený STUDENTSKÝ ÚČET u té banky.

Pár odkazů (pouze pro příklad, nedělám nikomu reklamu):

csas.cz/...

csob.cz/...

doplněno 17.04.11 17:41:

při podrobnějším zkoumání jsem zjistil, že budete muset individuálně u banky zjistit kolik Vám skutečně povolí přečerpat. 20 000 Kč většina bank uvádí pro studenty VŠ, u středoškolských studentů se toto může lišit.

fiodnet
hodnocení

0x

Rodiče, dědeček, babička. strejda, teta. sourozenci ... možností je mnoho.

malina*
hodnocení

Samozřejmě jsem myslela u nějaké banky nebo jiné instituce.

lidus*
hodnocení

0x

Středoškolák potřebuje nutně 15 000, živí a šatí ho rodiče, bydlí také zdarma a tak se ptám k čemu, že si nemůže půjčit od rodiny. Jistě to není nic nutného a jen blázen by se někde zbytečně zadlužil.

iff*
hodnocení

0x

Dobrý den,

souhlasím s tím, že je zbytečné se zadlužovat, ale pokud nemáte možnost půjčit si od někoho z rodiny, což znám z vlastní zkušenosti, tak je určitě lepší si půjčit od banky než od providentu a podobně. Já jsem před třemi lety také potřebovala půjčit jako student a tehdy mi půjčili u Komerční banky, kde jsem měla asi rok účet. Nevím jak je to dnes.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: