Nejste přihlášen/a.
Nečekám, že mi nějak poradíte, jen se z toho všeho potřebuju vypsat.
Rodina:
Můj otec je ožrala, kterej všem pořád dělá ze života peklo. Ráno se ožere a celej den je to s nim k nevydržení. Teď ještě udělal průser, že se se dvěma promilema vysekal v autě...jemu nic neni, ale škoda půl milionu... Kvůli tomu taky musíme prodat kus zahrady, aby bylo na splácení dluhu. Takže já když nejsem ve škole nebo na brigádě, tak vyklízim zahradu a jedinej kdo mi aspoň trochu pomahá je děda (i když vzhledem k jeho věku to po něm ani nechci) Otec je zavřenej ve svym pokoji a pořád chlastá. Asi si řikáte, proč ve svym věku nevypadnu z domu...kvůli mámě a prarodičům. Máma na tom neni zdravotně vůbec dobře, kromě toho má ještě docela rozhozenou psychiku a kdybych jí opustil, tak by to asi nezvládla. Kromě toho vzhledem k jejímu zdravotnímu stavu (nemůže moc pracovat, takže peněz moc neni) a k tomu, že já ještě studuju (a dostudovat chci) prostě potřebujem otcovi peníze (vydělává docela dost), abysme nějak utáhli barák a nějakou tu rozumnou obživu. Prarodiče, který s náma bydlej, se sice snažej přispět, ale důchod je důchod. Prostě je to začarovanej kruh, ze kterýho neni úniku.
Láska:
Další problém asi bude znít ve srovnání s předchozím dost bezvýznamně, ale paradoxně mě momentálně užírá ještě mnohem víc. Šíleně jsem se zamiloval do spolužačky (tak jako nikdy před tím), řekl jsem jí to a ona mi na to odpověděla, že mě má strašně ráda, ale že teď nechce žádnej vztah, protože se bojí atd. Předtim jsme se spolu dost bavili, chodili i tancovat apod., ale od tý doby se ke mě chová dost zdrženlivě, sama mi nikdy nenapíše, když jí napíšu já tak spíš odsekne apod. Zkusil jsem jí pozvat do kina (žádný rande, jen si udělat spolu pěknej den), ale ona mi na to dost hnusně odpověděla něco ve stylu, že už toho má dost a dokonce si mě odebrala z přátel na Facebooku... Vůbec to nechápu...