Před několika dny jsem zakoupil v internetovém obchodě navigaci,po odzkoušení jsem s tímto zbožím nebyl spokojen a dle dohody zboží v pořádku vrátil zpět,nyní mi odpověděli,že -jelikož zboží obsahuje pamětovou kartu,nemohou zboží přijmout zpět.Jak v tomto případě postupovat,protože se mi celá věc jeví tak,že je to jejich důvod ,proč částku nevrátit..Děkuji.
Jo, jo měl jsi se na možnost vrácení zboží informovat, já jsem si také chtěl zakoupit GPS a na otázku, zda-li je možné ji vrátit mi bylo odpovězeno, že to obsahuje SW, který lze zkopírovat a tudíž to nelze příjmout zpět.
Můžete se pokusit informovat na telefonní lince Sdružení spotřebitelů 900 08 08 08 cena hovoru se pohybovala kolem 8Kč za min.
Hodně stěstí
grapp*
jo,jo máte pravdu,je to sice postavené na hlavu,ale...pochopí někdo,jak tedy zboží vyzkoušet,tedy navigaci,bez pam.karty přece nefunguje.Tak tedy rada pro všechny,kteří si chtějí něco takového pořídit...pozor na to,jestli náhodou nemá zboží jakékoliv médium v balení,týká se to i přiložených CD,DVD,paměťových karet,atd...ale hlavně pozor na jednání internetového obchodu,nejdříve si o nich něco zjistěte a potom výhodně nakupujte.
to je opravdu sporne, pravdu maji obe strany... vy chcete vratit celek a nejen cast a oni to nechteji vzit kvuli te jedne casti... myslim, ze je spise pravda na Vasi strane, ale chapu oboji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.