Nejste přihlášen/a.
Tuto rekaci jsem psal zdejší dámě na dotaz : že jí mažel lže, souvisí s tím POUZE okrajově, tak jsem si myslel, že stojí za samostané vlákno:
Vážený šípku, nechtěl jsem reagovat do této diskuze, nakonec jsem musel po přečtení Vašeho příspěvku. 1.Tyto organizace považuji za bezzubé a tohle řešení je neřešení. Proč?
Trochu z jiného soudku : sám jsem rozvedený, děti - 2dcery jsou v péči matky - mojí bývalé manželky. Rozvedli jsme se v pohodě, na první stání, dohodli jsme se a byl klid. Ha! Jenže! Našla si milence (mě to může být svým způsobem jedno-i když i to je pofiderní, protože nevím proč, ale má potřebu je vždycky představovat dětem, zatím 4ks... ) a poslední z nich byl naprosto perfektní , skvělý, přesně to co ženušky očekávají.. choval se k nim slušně, chodil je uspávat - dcerám je 9 a 12 let! a nakonec z něj se vyklubal pedofil - světe div se.!
(v závorce podotýkám, že jsem psycholog amatér, lež poznám, jsem tvrdý ve výchově, ale naslouchám. Pár facek dětem sice patří, určitě vždycky, ale vím, že když mají problém, tak je třeba nanápadně poslouchat a vnímat i to co je mezi řádky, pak se třebas i na přímo zeptat, já osobně si myslím, že byly moje dcery zneužity obě dvě z 99%). Sexuálně. A ne jednou.
Přitom musím podotknout, zcela spravedlivě, že s bývalou ženou vycházíme slušně, nenadáváme si, nepřenášíme žádné negativa na děti - teda - alespoň se o to snažíme... nikdo není dokonalý, že.. a musím říct, že se vzájemně respektujeme a neházíme si klacky pod nohy...