Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Traumata ze šikany?

Od: studentka* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

mám negativní zkušenosti se šikanou(převážně psychickou). Naštěstí už je to za mnou, momentálně studuji vš, ale stává se mi, že se mi zdají sny, ve kterých vystupují moji současní spolužáci z vš(vycházím s nimi bez problémů) a začnou mě ve snu ponižovat, šikanovat, tak jako to dělali bývalí spolužáci na zš a střední. Probouzím se zpocená hrůzou. Šikana mě dosti změnila, moc si nevěřím, snažím se být ve všem "co nejlepší", nedokážu se spokojit s neúspěchem, vše si beru hrozně osobně, bojím se selhat, mám obavy, aby mě zase někdo neodsoudil. Celkově jsem hodně úzkostná, velmi špatně snáším stres(hlavně o zkouškovém) a když už mám klid(o volnu), tak se mi zdají tyhle nepříjemné sny. Máte prosím nějakou radu, jak se těchto problémů zbavit? K minulosti se snažím nevracet, ale stejně si mě občas najde. Děkuji za jakékoli tipy a rady.

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

lidka*
hodnocení

1x