Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Seminarka v knihovně

Od: milana* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,studuji dálkově střední školu,nemám ted k dispozici doma internet,je možné na Kladně zajít do knihovny,vypracovat seminární práci s pomocí internetu a vytisknout ji?Děkuji za info

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hahanaj*
hodnocení

0x

určitě ano , co já vím - hlavní knihovna pod divadlem i knihovna v Rozdělově - jistě i ostatní - dneska je v knihovnách běžně bezplatný přístup na net .

tak já nevím - mám zkušenosti pár let staré a ještě z pojízdné knihovny, takže třeba už neplatí; každopádně v tý knihovně tedy byli háklivý na strkání čehokoli do přístroje (báli se zavirování - což ale byl, pokud vím, nějaký foršrift, ne osobní libůstka daného knihovníka), takže to by se teda nedalo napsat vůbec nic... (leda stvořené ukládat někam na net, a odtud si to už hotový stáhnout z jiného přístupu (možná by se to dalo udělat i tak, že by si to stáhli hned v nějaké kopírce); možnost tisku v tý mojí knihovně nebyla, ale i kdyby někde byla, čekal bych pochopitelně tisk za peníze, a to asi ne za úplně nejlevnější cenu - osobně bych radši zkusil nechat si to vytisknout v nějakym copy centru, graf. studiu;
trochu bych se taky bál, jak dlouho by člověk mohl u počítače být (ale v tý mojí knihovně se to dalo rezervovat snad i na hodinu);
jako alternativu bych spíš viděl tuším taky bezplatný net, který musí ze zákona poskytovat obce (to v menších obcích bejvá třebas spojený i s tou knihovnou, jak je to v Kladně či okolí netuším) - jednou jsem to v maličký obci zkusil, a tam pochopitelně nějakou tu flešku strčenou do PC neřešili... (tisk ovšem - jak jinak - byl opět placený, kdo bude tisknout zadarmo...)

zvidavajanca*
hodnocení

0x
Pristup byva casove omezeny a moznosti taky. Nekde neni ani kancelarsky balik, ale to se da nahradit webovymi aplikacemi.
Internet v mobilu nemate? Z chytreho telefonu se da udelat hotspot, ale je treba aby PC/notebook prijimal wifi.