Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
představte si to - čtete školní časopis přesně podle svých snů - co by obsahoval?
Například - nějaké básničky, fejetony, hlášky učitelů, ankety, rozhovory, zajímavosti z života zvířat, komiksy, příběhy na pokračování..? Něco z toho? Co? A co ještě?
Děkuju moc!
To záleží na tom,jakčasto ho budete vydávat. Podle frekvence je dobré přidat třeba přehled kulturních akcí v okolí, recenze na knihy/filmy/hudbu, přehled úspěchů v soutěžích... Také záleží, jestli jde o časopis ZŠ nebo SŠ. U nás to bylo tak trochu obojí (víceletý gympl), takže je třeba zohlednit věk čtenářů a dát pro každého něco. Pokud bude středoškolský, určitě i články s názory na aktuální dění, prostě něco osobitého, co se nenajde jen tak na netu. A největší úspěch mají stejně vždycky hlášky a křížovka.
A poměrně úspěšný je i seriál, kde představujem koníčky členů redakce.
Ano, určitě má! V časopise by mělo být něco, co se bude školy nebo obecně školství týkat. Ale rozhodně by tam mělo být i něco jiného, oddechovějšího.
Vydávat budeme jednou měsíčně. Moc děkuju za názor. Myslíte, že kousek poezie - nějaká básnička, co složí student, ne třeba vtipná, ale s myšlenkou (ne o škole) má také v časopise mít místo? Děkuju.
Seženete-li studenta, který dokáže složit básničku, budete mít raritu (básně se píší, skládá se hudba). Já bych doporučila rozhovory s učiteli, vedením i ostatními zaměstnanci školy. Nemuselo by být špatné poznat je i z jiné stránky...
doplněno 03.03.14 21:36:A dohodněte se s někým na korekturách, žádný SW s opravami pravopisu nenahradí živého korektora.
Zdravím, třeba návrhy na změny ve škole, pokud máte školský parlament, tak co řeší, jak to dopadlo. Úspěchy školy (sport, olympiády, Slavíček apod.), i jednotlivých žáků.
Příběhy na pokračování mi zavání Bravíčkem...
doplněno 03.03.14 19:49:A jak píše Tlapka, křížovky, osmisměrky a jiné hry
no, tohle je hodně náročný na realizaci+zpracování, aby to bylo čtivý a zajímavý (a ne takový utahaný), ale teoreticky by nemuselo bejt špatný: nějakej seriál (v podstatě o několika různorodejch částech): co bylo na místě školy (a kolem) před tím, než se postavila; kdy se postavila (nebo co bylo v budově, než z ní byla škola), jaký typy školy v ní byly - nejrůznější detaily, jak se přestavovala; jak vypadala výuka (např. i bohoslužby v aule - kapli školy za R-U (jestli je tak stará), pobyty na horách, chmelový brigády!, jak vypadal tělocvik (kolovadla - pokud je to stará tělocvična); jak vypadalo jídlo v jídelně; úryvky pís. vzpomínek dřívějších žáků, učitelů; zprac. vyprávění od nějakých bývalých žáků (učitelů) - jejich tehdejší zábava; dram. chvíle - např. rok 89 (stud. stávka); pátrání po významějších učitelích a žácích - zas nějaký úryvky o nich, úryvky jejich lit. prací atd.; úryvky z minulých žákovských časopisů (měly by bejt v archivu školy - asi v knihovně); úryvky z nejrůznějších dokumentů, co má škola k dispozici; ukázky prací žáků; hledání nejstarší pomůcky z různých kabinetů, nejstarší knihy v knihovně (nejstarší v evidenci + nejstarší dle vydání); úryvky ze zmínek o škole, učitelích, žácích v beletrii, memoárový literatuře... a tak podobně, případně i s obrázkama, fotkama...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.