Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
podle jakých kritérií se rozhoduje při stanovení závěrečného hodnocení na vysvědčení na základních a středních školách. Jaká jsou kritéria pro hodnocení prospěl s vyznamenání a pouze prospěl? Hodnotí se průměr nebo i samotné známky? Díky
Jak jsem tak zjišťovala, tak hodnocení žáků je součástí školního řádu. A zde je jeden příklad:
Celkový prospěch žáka je hodnocen:
v 1.- 9. ročníku stupni:
prospěl s vyznamenáním
- prospěl
- neprospěl
Žák je hodnocen stupněm:a/ " prospěl s vyznamenáním", není-li v žádném povinném předmětu hodnocen při celkové klasifikaci stupněm horším než "chvalitebný", průměr z povinných předmětů nemá horší než 1,5 a jeho chování je velmi dobréb/ "prospěl", není-li v žádném z povinných předmětů hodnocen při celkové klasifikaci stupněm "nedostatečný"c/ "neprospěl", je-li v některém povinném předmětu hodnocen při celkové klasifikaci stupněm "nedostatečný"
Výsledky práce v zájmových útvarech organizovaných školou se hodnotí těmito stupni
pracoval úspěšně
pracoval
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.