Elektronická přihláška na VŠ - průměr

Od: Datum: 09.02.14 14:21 odpovědí: 3 změna: 10.02.14 07:12

Dobrý den, potřebovala bych poradit při vyplňování přihlášky. Chtěla jsem je mít hotové už o víkendu, proto svůj dotaz píšu tady. Hlásím se Univerzitu Pardubice, filosofickou fakultu, jsem studentkou gymnázia. V přihlášce je uvedeno pole "Zadání známek z předchozího studia", pod hlavičkou "Předmět" je pak uvedeno pouze "Průměr ze SŠ pro FF", poté následuje pole "Popis", které je proškrtnuté a nakonec "Známka".

Pro přehlednost vložím obrázek.

Netuším, z čeho mám průměr počítat a co do přihlášky vyplnit.

Za vaši případnou radu moc děkuji.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.02.14 22:11

A není tam k tomu vysvětleno něco blíže? Většinou ty vysoké školy chtějí známky z profilových předmětů. Anebo průměr známek jako všech. Takže pokud by chtěli jen profilové předměty, to jsou ty, ze kterých se třeba dělají příjímačky, tak tam napsat jejich průměr, jinak asi budou chtít průměr ze všech známek...

Ohodnoceno: 0x

Od: mk
Datum: 10.02.14 07:12

Děkuji za odpovědi :) Pokud můžu mít ještě jeden drobný dotaz: stačí ten průměr počítat jen ze závěrečného vysvědčení (2. pololetí) + 1. pololetí ze čtvrťáku?

Jo, možná že to moc řeším, ale jsem perfekcionistka a je to pro mě něco úplně nového :)

Od: zdenek1234
Datum: 09.02.14 22:42

Koukal jsem se na jejich stranky a nic blizsiho tam v popisu nemaji, proto pokud po tobe chteji prumer ze SS, tak udelej aritmeticky prumer ze vsech znamek. Navic bych takovou "prkotinu" vubec neresil, pripadne nesrovnalosti vyresis pri zapisu/studiu na studijnim.

Ohodnoceno: 0x

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: