Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Další semestr nebo ukončení VŠ?

Od: anzionka® odpovědí: 29 změna:

Mám dotaz. Studuji vysokou, na kterou nemám a která mě nebaví. Studuji magisterský obor. Když teď neudělám zkoušky, dvě, tak mě i přes to pustí do letního semestru, s tím, že si ty zkoušky mám možnost udělat v létě společně s dalšími zkouškami. A teď k jádru pudla! Mám nastoupit do toho letního semestru? Na jinou vybranou školu bych si přihlášku mohla podat, avšak nestihla bych se připravit na přijímací zkoušky. Letos. Kdybych ukončila studium na VŠ, musela bych se přihlásit na pracák a platit nějaké to pojištění, nastoupit na brigádu a tak. Kdybych zůstala na škole, platila by mi "to" škola. Ale zase jsou nějaké poplatky, když studuji moc dlouho. Co je lepší? Zůstat na škole ještě letní semestr a školu ukončit až neudělám zkoušky ani v letním semestru nebo přerušit studium hned jak nedám tyhle zkoušky? Díky za názory.

29 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

zvidavajanca*
hodnocení

2x

Podívej se, jaké poplatky za prodloužení studia by na škole, kam cheš jít, jsou.

Být tebou ukončím (přerušit) školu ihned (když tě nezajímá). Možná bych uvažovala nad tím, zda by ti na nové škole neuznali nějaké předměty (což ale nemusí).

V každém případě ti výjde líp školu ukončit (přerušit) teď. Jít než nastoupíš na školu na pracák, nemusíš platit pojištění, ale nebudeš mít nárok na podporu (pokud si nepracovala). I kdyby sis měla pojištění platit, tak za ten rok to bude míň než za semestr případně rok prodloužení studia.

Pokud studium ukončíš, bude se ti to počítat do odstudovaných led a pokum budeš platit. Pokud přerušíš, počítat by se to nemělo.

Pokud tedy nebudeš mít žádné předměty co budeš dělat teď uznané, nemá to smysl studovat dál.

hodnocení