Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jazykove gymnazium -

Od: jskebe odpovědí: 7 změna:

Dobry den, prave studuji na gymnaziu a jsem v 9. Tride. Na vysvedceni bych mela mit maximalne dve 2. Nejvice me bavi anglictina,vlastne skoro jediny predmet,ktery me bavi :D a proto bych chtela dale jit na nejake jazykove gymnazium,nejlepe v Praze. Koukala jsem se na Amazon, a podle toho co pisou, bych nemela delat prijimacky. ( gymnazium-amazon.cz/... Nevite nekdo neco o tomto gymnaziu? Opravdu se nedelaji zadne zkousky,kdy mam prumer do 1,3? nekde jsem cetla,ze je to velmi narocne studium, predmety v anglictine atd... Tak jestli nekdo neco nevite,byla bych mic rada za jakoukoliv info. A nebo jestli neznate jeste nejaky gympl s anglictinou? Moc diky :)

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

naihonn*
hodnocení

0x

Tohle gymnázium, to už bude asi dost elitní škola. Ale tedy stejně, ani školné 40 tisíc ročně nezaručí úspěch. A naopak, pokud má člověk opravdu zájem o studium jazyků, tak se to dá dokázat v dnešní době i úplně zdarma. Ale jinak se to na té stránce píše jasně, průměr do 1,3 je bez přijímaček, od 1,3 do 1,5 je test z ČJ a nad 1,5 ČJ+ test kulturně-společenského přehledu. Věřím tomu, že informace na jejich stránce budou odpovídat skutečnosti, když jsou psané pro ročník 2014/15.

shxjdj
hodnocení

Diky, ale rada bych se dozvedela nejake zkusenosti. Cetla jsem totiz i negativitivni zpravy rodicu, ze dite nezvladalo a muselo prestoupit, tak se celkem bojim, jak bych to zvladala. A pokud rikate,ze i zadarmo, tak mate na mysli nejakou konkretni skolu?

agathexp*