Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

2. třída

Od: kikialili* odpovědí: 24 změna:

Nechápu příklad č.2.

doplněno 17.01.14 16:40:

Chápu, že se začíná od modré tečky, ale o kolik , nedává to smysl


2. třída

 

 

24 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

6x
avatar mikihans

prostě začnete na tečce a jedete podle šipek postupně, tedy u toho se žlutý pozadí - o 2 nahoru, o 1 doprava, o 1 dolů...

doplněno 17.01.14 16:40:

jo a naučte se aspoň pozdravit a požádat o pomoc ;)

2. třída #2

 

hodnocení

3x
avatar jerrymungo

Obvykle se děkuje a poprosí, kdž chceš, aby ti ostatní poradili.

Ale je to docela jasné.Na čtverečkované síti vyjdeš z modrého bodu a vybarvíš linku v délce a směru, které máš předkresleny. Třeba druhý příklad. Z modré tečky o dva čtverečky nahoru, podle šipky. Potom o jeden čtvereček doprava, zase podle šipky, kterou náš danou. A budeš končit linkou, dlouhou sedm čtverečků doleva a vrátíš se znovu k výchozímu bodu. Je to jasné?

 

hodnocení

3x
avatar h0nz490

Jinak kamo oprav si to , to dole je Trojúhelník a Čtverec :)

Třeba se tomu teď ve škole takhle říká.

laik*
ja tam ctverec vidim. Co tam vidis ty? *smic*h
laik*
ja tam ctverec vidim. Co tam vidis ty? *smich*

Vidím troúhelník...

laik*
Asi tomu nerozumim ... :( *ee*
2. třída #3

Chybí tam písmenko.

laik*
Ve slove "ctverec" chybi pismenko? Ktere? *ee*
laik*
To, ze ve slove troJuhelnik chybi "j", to vidim taky, ale honza480 puvodne pise i neco o ctverci a to je to, co nechapu. *ee*

 

 

mili3478*
hodnocení

1x

Ukoly jsou zbytecne slozite a vetsinou to za deti udelaji rodice, kteri s tim maji taky problem.

sargo*

Bodejď by s tím děti neměly problém, když to za ně dělají rodiče ;) Fraus je výtečný - ano, nevím vždycky na první pohled, co zrovna dělají, ale stačí letmý druhý a po pravdě, pomoc zatím nebyla nikdy třeba... má to učit myslet a to učí; a je skvělé pozorovat, jak má každý rodič potíže s jinou oblastí - což jen dokazuje, že pestrosti úloh je třeba :)

doplněno 18.01.14 00:16:

Promon: pravda, učitelku máme výtečnou. Ale s blbou učitelkou je úplně jedno, podle jakého systému se učí.

Fraus je výtečný - tak s tím si dovolím dost nesouhlasit. Naopak - je li možnost volby, každému doporučuji dát dítě na školu, kde se Frausovi obloukem vyhýbají. Na tuto mou radu už mnozí známí dali a nelitují. Celá ta vyuka totiž stojí a padá s učitelem (kou). Pokud však Vaše dítě dostane za učitelku ambiciózní mladou dámu, která má za cíl stát se zástupkyní ředitele, v ideálním případě ředitelkou, tak je velký problém. Vím o čem mluvím, je dost zoufalé vidět své dítě jak bezradně řeší, kolik myší je jedna husa. Navic - třeba ve druhé třídě se neučili násobilku - ,,proč taky, vždyť máme krokovací tabulky´´ Ale asi udělali soudruzi od Frause někde chybičku, náhle se ve třetí třídě zjistilo, že to bez násobilky asi nepůjde, takže se celou malou násobilku museli nadrtit za tři týdny a byli z ní tvrdě zkoušeni. Pomoci mu s takovými 3,14čovinami je dost náročné, když vůbec netušíte ,,vo co gou´´. A kdo jiný má dítěti pomoci, když ne rodiče? Takže místo školy hrou mě tento systém totálního vystresování spíše připomíná psychický teror.

Asi tuhle problematiku tady nevyřešíme, spíš si říkám, že děti ve druhé třídě perfektně ovládají počítače, každé má mobilní telefon, ale nejsou schopné vyřešit úkol, spočívající v představivosti.

Už je to hodně dávno, co jsem byl ve školní lavici, ale pamatuji si, že takové podobné úlohy jsme spíš vyhledávali a bavilo nás je řešit. Dnes je to jednodušší, napíše se - nerozumím tomu a on to někdo vyřeší. Ideální průprava do života...

sebod*

A já se zase domnívám, že Fraus opravdu učí děti logicky uvažovat, rozvíjí v nich představivost apod. Co je dětem platné, že se nabiflují, kolik je 6 * 8, když si neumí představit, JAK vypočítat plochu např, podlahy v kuchyni. Vnučka je ve třetí třídě, jejich paní učitelka je "průměr", vnučka není žádný "Einstein", ale s matematikou problémy nemá. Stačí, aby aspoň trochu dávala ve škole pozor a je schopná učivo pochopit.

Asi jsme si nerozuměli, já proti Frausovi vůbec nic nemám, naopak, myslím si, že ty učebnice jsou opravdu moderní a zajímavé. Je opravdu důležité, získat nějakou praktickou inteligenci do života.

 

miklous*
hodnocení

0x
Začnete od vyznačeného modrého bodu. Pak jedete tužkou (pastelkou) podle šipek. např. tři nahoru pak dvě doprava...

 

miriana
hodnocení

0x

Toto je výborný příklad na představivost, obrazuschopnost - na střední jsme to řešili s drátem - trojrozměrně - a spousta spolužádků to prostě nezvládlo :)

 

kikialili*
hodnocení

Děkuji všem za odpovědi a přeji krásný zbytek dnešního dne. (nečekal jsem tak rychlé reakce)

 

miriana
17.01.14 16:52
hodnocení

0x
2. třída #4

 

laik*
hodnocení

0x
Uz i ukoly pro zacky ve 2.tride shledavaji nekteri rodice moc slozite *smich*

No, on ten smích přejde. Toto je pouhá brnkačka, to pravé hardcore začíná s dědou Lesoňem, pavučinami, autobusy a teď aktuálně výstaviště. Prostě slyším Fraus a mám kopřivku...

laik*
Vubec nevim, o cem je rec *sok* :(

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]