2. třída

Od: Datum: 17.01.14 16:37 odpovědí: 24 změna: 18.01.14 17:56

Nechápu příklad č.2.

doplněno 17.01.14 16:40:

Chápu, že se začíná od modré tečky, ale o kolik , nedává to smysl



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 17.01.14 16:39
avatar

prostě začnete na tečce a jedete podle šipek postupně, tedy u toho se žlutý pozadí - o 2 nahoru, o 1 doprava, o 1 dolů...

doplněno 17.01.14 16:40:

jo a naučte se aspoň pozdravit a požádat o pomoc ;)

Ohodnoceno: 6x
 
Datum: 17.01.14 16:43
Začnete od vyznačeného modrého bodu. Pak jedete tužkou (pastelkou) podle šipek. např. tři nahoru pak dvě doprava...
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.01.14 16:43
avatar

Obvykle se děkuje a poprosí, kdž chceš, aby ti ostatní poradili.

Ale je to docela jasné.Na čtverečkované síti vyjdeš z modrého bodu a vybarvíš linku v délce a směru, které máš předkresleny. Třeba druhý příklad. Z modré tečky o dva čtverečky nahoru, podle šipky. Potom o jeden čtvereček doprava, zase podle šipky, kterou náš danou. A budeš končit linkou, dlouhou sedm čtverečků doleva a vrátíš se znovu k výchozímu bodu. Je to jasné?

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 17.01.14 16:43
avatar

Jinak kamo oprav si to , to dole je Trojúhelník a Čtverec

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 17.01.14 16:46
avatar

Třeba se tomu teď ve škole takhle říká.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: laik
Datum: 17.01.14 17:04
ja tam ctverec vidim. Co tam vidis ty? *smic*h
Ohodnoceno: 0x
 
Od: laik
Datum: 17.01.14 17:05
ja tam ctverec vidim. Co tam vidis ty? *smich*
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.01.14 21:33
avatar

Vidím troúhelník...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: laik
Datum: 17.01.14 22:57
Asi tomu nerozumim ... :( *ee*
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.01.14 09:04
avatar

Chybí tam písmenko.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: laik
Datum: 18.01.14 17:54
Ve slove "ctverec" chybi pismenko? Ktere? *ee*
Ohodnoceno: 0x
 
Od: laik
Datum: 18.01.14 17:56
To, ze ve slove troJuhelnik chybi "j", to vidim taky, ale honza480 puvodne pise i neco o ctverci a to je to, co nechapu. *ee*
Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: miriana
Datum: 17.01.14 16:45

Toto je výborný příklad na představivost, obrazuschopnost - na střední jsme to řešili s drátem - trojrozměrně - a spousta spolužádků to prostě nezvládlo :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.01.14 16:51

Děkuji všem za odpovědi a přeji krásný zbytek dnešního dne. (nečekal jsem tak rychlé reakce)

Od: miriana
Datum: 17.01.14 16:52
Ohodnoceno: 0x
 
Od: laik
Datum: 17.01.14 17:09
Uz i ukoly pro zacky ve 2.tride shledavaji nekteri rodice moc slozite *smich*
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.01.14 21:32
avatar

No, on ten smích přejde. Toto je pouhá brnkačka, to pravé hardcore začíná s dědou Lesoňem, pavučinami, autobusy a teď aktuálně výstaviště. Prostě slyším Fraus a mám kopřivku...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: laik
Datum: 17.01.14 22:59
Vubec nevim, o cem je rec *sok* :(
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.01.14 17:40
avatar

Ukoly jsou zbytecne slozite a vetsinou to za deti udelaji rodice, kteri s tim maji taky problem.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 17.01.14 23:53
avatar

Bodejď by s tím děti neměly problém, když to za ně dělají rodiče ;) Fraus je výtečný - ano, nevím vždycky na první pohled, co zrovna dělají, ale stačí letmý druhý a po pravdě, pomoc zatím nebyla nikdy třeba... má to učit myslet a to učí; a je skvělé pozorovat, jak má každý rodič potíže s jinou oblastí - což jen dokazuje, že pestrosti úloh je třeba

doplněno 18.01.14 00:16:

Promon: pravda, učitelku máme výtečnou. Ale s blbou učitelkou je úplně jedno, podle jakého systému se učí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.01.14 00:14
avatar

Fraus je výtečný - tak s tím si dovolím dost nesouhlasit. Naopak - je li možnost volby, každému doporučuji dát dítě na školu, kde se Frausovi obloukem vyhýbají. Na tuto mou radu už mnozí známí dali a nelitují. Celá ta vyuka totiž stojí a padá s učitelem (kou). Pokud však Vaše dítě dostane za učitelku ambiciózní mladou dámu, která má za cíl stát se zástupkyní ředitele, v ideálním případě ředitelkou, tak je velký problém. Vím o čem mluvím, je dost zoufalé vidět své dítě jak bezradně řeší, kolik myší je jedna husa. Navic - třeba ve druhé třídě se neučili násobilku - ,,proč taky, vždyť máme krokovací tabulky´´ Ale asi udělali soudruzi od Frause někde chybičku, náhle se ve třetí třídě zjistilo, že to bez násobilky asi nepůjde, takže se celou malou násobilku museli nadrtit za tři týdny a byli z ní tvrdě zkoušeni. Pomoci mu s takovými 3,14čovinami je dost náročné, když vůbec netušíte ,,vo co gou´´. A kdo jiný má dítěti pomoci, když ne rodiče? Takže místo školy hrou mě tento systém totálního vystresování spíše připomíná psychický teror.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 18.01.14 09:09
avatar

Asi tuhle problematiku tady nevyřešíme, spíš si říkám, že děti ve druhé třídě perfektně ovládají počítače, každé má mobilní telefon, ale nejsou schopné vyřešit úkol, spočívající v představivosti.

Už je to hodně dávno, co jsem byl ve školní lavici, ale pamatuji si, že takové podobné úlohy jsme spíš vyhledávali a bavilo nás je řešit. Dnes je to jednodušší, napíše se - nerozumím tomu a on to někdo vyřeší. Ideální průprava do života...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.01.14 10:06

A já se zase domnívám, že Fraus opravdu učí děti logicky uvažovat, rozvíjí v nich představivost apod. Co je dětem platné, že se nabiflují, kolik je 6 * 8, když si neumí představit, JAK vypočítat plochu např, podlahy v kuchyni. Vnučka je ve třetí třídě, jejich paní učitelka je "průměr", vnučka není žádný "Einstein", ale s matematikou problémy nemá. Stačí, aby aspoň trochu dávala ve škole pozor a je schopná učivo pochopit.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 18.01.14 10:45
avatar

Asi jsme si nerozuměli, já proti Frausovi vůbec nic nemám, naopak, myslím si, že ty učebnice jsou opravdu moderní a zajímavé. Je opravdu důležité, získat nějakou praktickou inteligenci do života.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.