Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakou školu pro učitelku ve školce

Od: siska5* odpovědí: 13 změna:

Nevíte někdo jestli je správná škola spgspt.cz/....Když bych jsem chtěla být učitelkou ve školce a potom kdyztak ucitelkou na 1 .stupni ,myslím že byl lepší výběr spgš

Obor pedagogické /... nevím jen chci poradit

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ivik*
hodnocení

4x

Moje dcera má SPgŠ a učí v mateřské škole.Pokud by chtěla učit na 1.st.ZŠ,tak musí mít VŠ.

siska5*
hodnocení

děkuji za rady ale ještě si to nechám projit hlavou mam na to jeste trochu času :D

hodnocení

2x

z lycea musis jit na VS je to takova priprava , spis bych bral ten druhy obor a pak pokracoval na VS nebo VOS

laik*
hodnocení

0x

Na 1.stupen musi snad byt VS. Blize viz treba tady. Zminovany zakon treba zde.

Google take vraci pekne informace.

hankadvorakova
hodnocení

0x

gympl je dobrá volba :) dál uvidíš :)

martinaa*

Gympl je pro učitelku ve školce naprosto mimo mísu.

Pro učitelství MŠ jdi na střední pajdák, i s tím můžeš učit (ovšem za pár let budou muset mít i takové učitelky, podle těch hlupáků ve vládě, VŠ). Pajdák se ti bude samozřejmě hodit při přijímačkách na výšku, třeba na ten 1. stupeň, který musíš mít, pokud chceš učit na základce.

zvidavajanca*

Přesně tak - myslím, že tady gmpl fakt ee, ale oni ho všichni doporučují všem - máš 4 roky na rozhodnutí a stejně můjdeš na VŠ a proto ji má dneska každej.

Nezapomeň, že je třeba hra na hudební nástroj,

siska5*
hodnocení

a myslíte že je lepší vybrat si mezi temoto dvemi Pedagogické lyceum nebo Předškolní a mimoškolní pedagogika .kdybych jsem ctela pokracovat na VŠ ale ze mezitím bych i mohla u čit třeba jako učitelka v mateřské školce tak jakej obor si mam vybrat? DĚKUJI SISKA5

martinaa*

Sisko, určitě Předškolní a mimoškolní pedagogiku, to je obor přímo pro školky. Lyceum studovalo pár kamarádek a uplatnění nic moc, ve školce nemůže dělat žádná, protože na to nemá aprobaci.

siska5*
hodnocení