Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Známka?

Od: evamir* odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, jsem v 8. třídě a mám dotaz ohledně zeměpisu. V zeměpisu mám tyto známky: 1,1,1-,1,1,1,1-

Paní učitelka mi napsala jako známku za čtvrtletí dvojku. Už minulý rok jsem měla s paní učitelkou problémy se známkami, ale teď si nemůžu dovolit mít zbytečnou dvojku na vysvědčení, protože už se to bere na střední školu. Chtěla jsem se paní učitelky zeptat, proč mi vychází ta dvojka, když známky jsou podle mého názoru slušné a pravidelně si dělám referáty, ale paní učitelka si zlomila nohu a nějakou dobu nebude učit. Co mám prosím vás dělat? Myslíte že to mám probrat i s jinými učiteli?

Dále bych se chtěla zeptat, jestli si učitel může dovolit mě shazovat? Abych to přiblížila: Mám trochu nadváhu, ale neřekla bych že moc, ale pan učitel má pravidelně na mou postavu narážky typu: Pozve mě před tabuli jako příklad obezity, nebo když mě vyvolá tak na mě začne pokřikovat "no hýbni sebou, to jsi tak tlustá že se nedokážeš zvednout"? A nebo: Pojď k tabuli buřtíku. Já opravdu nevím co mám dělat, rodiče se obraceli i na vedení školy, ale vzhledem k tomu, že onen pan učitel je bratrem pana ředitele, nic se neděje. Na jinou školu už nechci přestoupit, už jsem jednou přestoupila kvůli šikany ze strany spolužáků. Dá se s tímhle něco dělat?

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

No, to je docela vážná situace. Zde bych asi doporučil Linku důvěry, protože je patrná šikana ze strany pedagogů, což je opravdu velmi nepřípustné. Pokud je vše, co píšeš, pravda, jdi do toho a začni právě na Lince. Odtamtud už bude nutné dát impulz k přešetření celé situace.

evamir*
hodnocení

Děkuju za Váš čas, který jste věnoval odpovědi, vážím si toho :) Ale víc mě opravdu štvou ty známky

iz*
hodnocení

2x

Na rozdíl od tebe považuji za mnohem závažnější problém zesměšňování ze strany vyučujících a skutečnost, že vedení školy není ochotno záležitost řešit.