Stížnost na chování a jednání se studenty

Od: Datum: 23.10.13 19:18 odpovědí: 27 změna: 24.10.13 16:22

dobrý den,

nevěděl by někdo jak se zachovat v této situaci. Jsem nyní již bývalá studentka vš s poruchou učení diskalkulie, s rozhodnutí děkana vyloučená ze školy, právě proto že jsem nesplnila předmět matematika proti tomuto rozhodnutí se již nedá odvolat, ale já chci podniknout další kroky neboť jednání a chování profesorů a proděkanky ke studentům se specifickými poruchami učení je víc než nevhodné a ponižující.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 23.10.13 19:30

Jako DYSkalkulika by mě ve snu nenapadlo hlásit se na VŠ kde matematika je, na VŠ může každý DYS ale ohledy se zde neberou (nevím o nich). Je trochu pozdě se bránit, pokud šlo jen o matematiku zk. v jednom semestru, měla jste to řešit s vyučujícím profesorem, dnes je trochu pozdě.

doplněno 23.10.13 20:12:

Dovolím se zeptat co jste studovala za VŠ, jakou fakultu-obor? A jaké výsledky jste měla v jiných předmětech?

Ohodnoceno: 6x

Od: melisa
Datum: 23.10.13 19:48

no oto sjem rpávě řešila a taky s centrem pro podporu studentů s poruchami učení jde o to, že jsem žádala jen o navýšení časové dotace ke zkoušce ne o nějaké výhody nebo úlevy. Zkoušku jsem udělala na 47 bodů ke splnění je nutno 51 ale neměla sjem dostatek času na další řpíklady

Od: k2
Datum: 23.10.13 20:02

Nejak nechapu, na co si chcete stezovat? Zadosti pedpokladam nebylo vyhoveno, narok na ulevy ci vyhody dle studijniho radu predpokladam nemate (navyseni casu ke zkousce rozhodne vyhoda ci uleva je).

Ohodnoceno: 0x

Datum: 23.10.13 20:59

ostravská univerzita v ostravě obor učitelství první stupeň, v ostatních předmětech jedničky a dvojky

Datum: 23.10.13 21:49