Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Názor na školu

Od: vojtahavel* odpovědí: 3 změna:

Zdravím, jelikož již brzy se budu rozhodovat, kam půjdu na školu, tak hledám na internetu školy, které by mě mohly zaujmout.

Narazil jsem na jednu takovou, ale osobně si myslím, že ta škola by mi stačila tak max k tomu abych dělal kancelářskou krysu. Co myslíte? Koukněte na nosch.cz/...

Jaké možnosti povolání bych měl? S touhle školou to nevidím nadějně

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

tomh*
hodnocení

3x

Pokud máš na mysli ten obor Informační technologie, tak to nemusí být marné. Já něco podobného studuji na Vysoké a je to velice zajimavá věc. V dnešní době je ale fuk, co máš za střední, důležitější je spíše zaměření, takže kašli na UNIškoly, kde tě naučí od každého něco a jdi do něčeho co tě baví a čím se chceš jednou živit, či co chceš dále rozvíjet třeba pomocí VŠ.

ondrasek*
hodnocení

2x

jojo pokud nemáš nějakou tlačenku na úřadě tak je to vstupenka na úřad práce. U nás na škole byl podobný obor, jmenovalo se to technická administrativa a byly to sekretářky které uměly pájet ...

janas*
hodnocení

0x

Pokud se zajímáš o počítače a věci s tím spojené, tak si myslím, že je to opravdu dobrá volba. IT má velkou budoucnost, je to zajímavá práce a je i dobře placená. Školu sice neznám, ale myslím, že to bude i dobrá příprava na VŠ stejného oboru. Určitě si nemyslím, že bys byl kancelářská krysa, ale spíš by z tebe byl "ajťák" s nějakými těmi znalostmi o ekonomii (což se taky hodí, kdybys třeba chtěl v tomto oboru pak podnikat).

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.