Co mám dělat?

Od: Datum: 13.09.13 17:18 odpovědí: 15 změna: 14.09.13 13:31

Dneska jsme psali test a dostal jsem 4.. jsem na střední a nevím co dělat.. učil jsem se na to a dostanu 4...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ingdezogondolan*
Datum: 13.09.13 17:23

Důležité je říct, proč jsi dostal za čtyři. Zapomněl jsi látku? Má učitelka "divný" způsob hodnocení? Kde je problém?

Ohodnoceno: 1x
 
Od: active
Datum: 13.09.13 17:27

Nevím.. nezapomněl ale test jsme měli na méně jak 10 minut a já to nestíhám. Jelikož jsem na střední mám známky na Bakalářích a dozvěděl jsem se to po škole..

Datum: 13.09.13 17:28
avatar

Cože?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: imsorry*
Datum: 14.09.13 09:16

"Bakaláři" je databázový program pro evidenci studentů atd., dále se do něj mohou přihlásit žáci či rodiče pro kontrolu absence a známek.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.09.13 22:40
avatar

Podle mne ses učivo naučil, jenom jsi nebyl připraven na způsob testování. Na středních školách je to jiné, než na ZŠ, budeš se muset naučit pracovat v hodinách rychleji. Ale na to si časem zvykneš.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.09.13 13:31

Aha, konečně je tu vysvětlení, co jsou to Bakaláři (promiň, já to neznám)... V tom případě může jít ještě o jiný problém - pokud si nemyslíš, že si na napsal vyloženě špatně. Učitel se mohl přepsat - přece jen vyplnit 30 známek pod sebe... Určitě by vám test měl rozdat, ať se na něj podíváte, případně reklamujete špatnou opravu, pokud tak neučení, běž za ním po hodině a zeptej se ho, zda se můžeš na test podívat - musí ti vyhovět (hned nebo ti řekne, kdy máš přijít). Pokud bude chtít vědět důvod (nemusí) můžeš uvédst střeba špatnou známku, která tě překvapila a chtít tak vědět, kde si udělal chyby.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: host
Datum: 13.09.13 17:36

Pokud jsi v prváku, budeš si zvykat na náhlý nával učení ve všech předmětech i na větší nároky na žáky, i na to, že někteří to zvládají lehce.

Zkus si poučit i z písemek a testů i zpětně, to znamená zapamatovat si otázky nebo příklady a za čerstvé paměti je hned po testu nebo písemce probrat s ostatními spolužáky, aby jsi zjistil správné odpovědi nebo řešení a poučil se z nich a případně se ještě vrátil k tomu, z čeho to bylo.

Asi si budeš muset najít takový způsob učení, který bude účinný. Sedět nad knížkou nebo sešitem ti nic nedá. Chce to učit se zpaměti, třeba si i mluvit pro sebe nebo to říkat nahlas a také si počítat příklady nebo si dělat koncentrované výpisky, lidově řečené tahák, tím se hodně naučíš, vybrat a zapamatovat si to podstatné. Ale hlavně nikdy tahák nepoužít! Postupem času uvidíš sám, co ti vyvuje a má výsledky. Držím Ti palce.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.09.13 17:44
avatar

Normálka, cíl je neproletět a úspěšně dokončit školu...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: active
Datum: 13.09.13 17:45

Já nesedím nad sešitem. Zkouším si počítat příklady a vždy si je zkontroluji z výsledků a když jsou špatně, přemýšlím jak to vypočítat a píšu si to na papíry. Asi se spíš nechám i vyzkoušet abych si to opravil... Jinak děkuji za pomoc.

Od: buss®
Datum: 13.09.13 17:52

Správné hodnocení je za polovinu znalostí za 5, ale učitelé se bojíí, za žákem jdou do školy peníze. Ostatně škola má klasifikační řád. Asi tam bude
Stupeň 4 (dostatečný)
Žák má v ucelenosti, přesnosti a úplnosti osvojení požadovaných poznatků závažné mezery. Při provádění požadovaných intelektuálních a motorických činností je málo pohotový a má větší nedostatky. V uplatňování osvojených poznatků a dovedností při řešení teoretických a praktických úkolů se vyskytují závažné chyby. Při využívání poznatků pro výklad a hodnocení jevů je nesamostatný. V logice myšlení se vyskytují závažné chyby, myšlení není tvořivé. Jeho ústní a písemný projev má vážné nedostatky ve správnosti, přesnosti a výstižnosti. V kvalitě výsledků jeho činnosti a v grafickém projevu se projevují nedostatky, grafický projev je málo estetický. Závažné nedostatky a chyby dovede žák s pomocí učitele opravit. Při samostatném studiu má velké těžkosti..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.09.13 18:06
avatar

Stane se. Snad ti to bude motivací k většímu zapřežení se do učiva. Nehrej počítačové hry, neposlouchej techno, prostě se uč a procvičuj. Ať ti rodiče dávají za dobré známky odměny, dohodni se s nimi!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: active
Datum: 13.09.13 18:09

Nehraji PC hry.. nemám PC a nějak mi to nechybí :) Učím se.

Od: k2
Datum: 13.09.13 18:17

Jakoze tazatel prestane poslouchat techno, zacne poslouchat treba dechovku a studijni prumer bude prudce stoupat?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.09.13 18:41
avatar

Někde jsem slyšela, že když studenti poslouchají u učení vážnou hudbu, lépe se soustředí, tím pádem můžou mít lepší studijní průměr.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.09.13 20:22

No nevím, já bych řekla, že k učení buď ticho nebo tichou instrumentální hudbu.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.