Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Problémy s matematikou

Od: delux* odpovědí: 12 změna:

Dobrý den jsem student střední školy v 1. ročníku . No a na zakladní škole jsem nepatřil mezi nejchytřejší ale poslední dva ročníky jsem zabral a dostal jsem se na dobrou školu . Ale jelikož jsem takovy nebyl vždy tak mam hodně mezery v učivech a to hlavně matematice a tetka se dostávam k problemu . Jelikož budu dělat maturitu tak jsem si řekl že budu každy den dělat matiku a tak jsem si koupil knihu ale ja nerozumím hodně věci a nevím co s tím a tak se ptám . Znáte něakou knihu řekněme pro lamy :D nebo něco jako osnovy jak se co postupně naučit? Internetové stránky , knihy , jakoukoliv radu , at si v te matice udělam provždy pořádek .( A ano na češtinu nejsem taky zrovna genius :D ... )

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

praivo*
hodnocení

2x
delux*
hodnocení

Děkuji ale ostatní nápady prosím pište dále

zvidavajanca*
hodnocení

2x

Být tebou, sáhnu po nějakém individuálním doučování. Sice to není nejlevnější (100-200,- hodina - uáleží na konkrétním lektorovi), ale spousta studentů VŠ nebo starších ročníků SŠ doučuje a nechce za to tak šílené peníze jako třeba ti, co se tím živí a jsou "profláklí".

Žádný přehled matematiky ze základní školy neznám, ze střední ano, ale to asi nebude pro tebe.

A pak procvičovat a procvičovat.

naihonn*
hodnocení

2x

Určitě se neboj zeptat učitele. Dokonce ani nebývalo nijak nenormální, že pro zájemce bylo doučování. Ale i kdyby ne, tak od toho tam je, aby učivo vysvětlil. Samozřejmě, že slušný přístup dělá hodně. Ale určitě se vyplatí být iniciativní a myslím si, že kantor je taky rád, když vidí, že máš snahu.

delux*
hodnocení

No učitel neni zrovna prátelsky tyl ale zatím vše co jsme brali tak jsem se naučil ale ptát se ho na učivo ze základky nevim nevim . Takže povídat si s ním zrovna neda ale učit umí výborně .

doplněno 12.09.13 07:09:

*typ

k2
hodnocení

0x

Prehled matematiky pro ZS je treba:

omlazeni.cz/...