Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Je mi 17 a již hodně přemýšlím o tom, co bych chtěla v budoucnu dělat. Studuji na gymnáziu angličtinu a španělštinu a hrozně dlouho mě lákalo studovat mezinárodní vztahy. Byla jsem si celkem jistá, že vím, co chci jenže teď, když už o tom mám přemýšlet více mně to nepřijde jako dobrý nápad. Sice by mě to bavilo, ale co potom? Vystuduji školu mezinárodních vztahů a co pak? Kde se uplatním? Co bych mohla dělat? No a jak tak chodím do školy, začíná mě lákat profese učitelky na gymplu- malé děti moc nemusím, ale učit velké by mě bavilo. Myslím, že na to mám i vlohy, protože ráda něco druhým vysvětluju. A ano, je mi jasné, že to nebude jen samý med, ale přijde mi, že to není práce, kde máte tolik stresu jako když podnikáte nebo já nevím co. JENŽE.. Jde o to, že jsem si vždy myslela, že mám na něco víc, než jen být učitelkou. Nejsem hloupá, naopak, ale hrozně se bojím toho uplatnění v mezinárodních vztazích. Taky se bojím, že kdybych přece jen šla na učitelku, tak mě to neuživí.. Taky mě napadla možnost jít studovat nějakou tu školu, která je potřeba pro učitelství a u učitelství si dodělat tu školu mezinárodních vztahů a kdybych si našla práci v tomhle odvětví, prostě bych se učení vzdala, případně se k němu vrátila já nevím v důchodu. Prosím poraďte mi..
Ty považuješ učitelství za něco podřadného? Kdo Ti celou dobu vtloukal vědomosti do hlavy? Nebo to ses naučila úplně všechno sama? Dokázala bys vůbec být takovou dobrou učitelkou? Na učitelství se nehlas! Styděla by ses za to povolání a nebyla bys dobrá učitelka. Děcka si zaslouží učitelku, která to dělá ráda.
Jestli si myslíš, že VŠ mezinárodních vztahů je něco víc, než pajdák, tak ji jdi studovat. Píšeš, že nejsi hloupá, ale já si myslím, že ano.