Prázdninový zážitek-vypravování /chyby apod

Od: Datum: 01.09.13 17:15 odpovědí: 10 změna: 01.09.13 18:39

Ahoj, prosím mohli by jste mě zkontrolovat pravopis popř. poradit nebo vylepšit můj sloh? Jsem student 3. ročníku na SPŠ stavební .
Prosím co nejdřív o rady, dobré odpovědi hodnotím!

Milá paní učitelko,

chtěl bych se s vámi podělit o jeden z mých prázdninových zážitků. Byl poslední prázdninový čtvrtek a já zrovna nemněl nic na práci. Tak jsem se na večer domluvil s mým nejlepším kamarádem Honzou, že u něj uděláme táborák, a přespíme u něj doma. Nemohl jsem se dočkat večera a měl jsem větší a větší chuť na buřty a opékané brambory v popelu. Kolem jedenácté hodiny večer jsme dojedli poslední kusy buřtů a rozhodli jsme se jít si lehnout a podívat se na nějaký strašidelný film.

Ustlal jsem si karimatku se spacákem na podlaze vedle Honzovi postele. Pustil se film u, kterého jsem strachy trnul už od začátku. Asi v polovině filmu Honza usnul, tak jsem film potichu vypl a šel se zavrtat do spacáku. Pomalu se mi začaly klížit víčka, když tu najednou jsem měl pocit, že nade mnou něco proletělo. Strach se mi ještě zvětšil, nastražil jsem uši a poslouchal. Bylo ticho, které akorát přerušovalo Honzovo oddychování. Po chvilce sem se začal uklidňovat a namlouvat si, že jsem si to jen vymyslel. Když tu najednou se něco dotklo mého spacáku v místě, kde mám nohy. Začal jsem s sebou zmítat a z úst mě vyšel zoufalý výkřik: ,,Pomoc“ který okamžitě zbudil Honzu a ten rozsvítil.