Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Už mě nebaví studovat

Od: kaori odpovědí: 11 změna:

Dobrý den, potřebovala bych poradit s problémem, který mě trápí už delší dobu a jsem na vážkách co dělat. Poslední dobou si kladu otázku jestli má cenu pokračovat ve studiu nebo ne. Už 5.! rokem studuju na VŠ technický obor, na který jsem se dostala asi zázrakem, ale už mě to vůbec nebaví a přerůstá to, řekla bych už, do silné averze, právě kvůli tak dlouhé době studia. Když mám otevřít skripta a učit se, tak se zaseknu na 2. stránce a učím se nějaký odstavec neustále dokola, protože si to ani nedokážu pořádně zapamatovat. Necítím ani žádnou motivaci to dokončit, snad jedinou motivací je nějaký papír, který může být malé plus při pracovním pohovoru. Původně jsem chtěla jít na jiný obor, ale nedostala jsem se a zkusila jsem "náhradu", která vyšla a připadala mi velmi zajímavá. Nicméně studium jsem podcenila (sebe snad přecenila) a dost to flákala (však to doženu, ještě je čas, bude další termín atd...), čili jsem povinnosti odkládala a tím pádem jsem zkoušky musela dělat několikrát nebo je tahala do dalšího ročníku a narůstal objem povinností v dalších ročnících. Chodím už do práce a snažím se to dodělat, ale stejně jsem všechno opět nestihla. Bakalářku mám aspoň odevzdanou, ale ještě mi chybí 4 předměty. Cítím se z toho unavená a vyčerpaná a nevím jak si dodat nějakou psychickou podporu, motivovat se a vůbec se celkově nakopnout a chytit druhý dech abych to vůbec dokončila. Trochu jsem se rozepsala ale jen abyste veděli co a jak

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hahanaj*
hodnocení

2x

nevzdávej to jsi blízko cíle , nezahoď jen tak roky studia...málokdo dělá co vystudoval... přemož se a dostuduj

mirex*
hodnocení

2x

Vzhledem k tomu, že studuješ technický obor - nevzdávej to. Na trhu práce budeš pravděpodobně velmi žádaná (i když už pracuješ).

hm*
hodnocení

2x