Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Potvrzení o studiu

Od: zvidavajanca* odpovědí: 5 změna:

Zdravíčko ve spolek,

je škola povinna vydávat potvrzení o studiu v nějaké "rozumné formě"? U nás se dá skorát zažádat o potvzení o studiu - vydají ho vždycky a bez problému, člověk si vyplní A5 papír, oni ho orazitkují a je to. Ale když to chci jako potvzení o tom, že jsem student třeba na slevu vstupného apod., tak to chci mít v peněžence, abych to měla pořád při sobě. Jenže tak to musím několikrát přeložit. Skládám to na třetiny a pak v druhém směru přeložím napůl, aby se mi to do peněženky vlezlo. Když to tam nějakou chvíli nosím a několikrát vytáhnu a rozložím, abych se prokázala, vypadá to dost nevzhledně.

Musí škola vydávat nějakou kartičku? Jak je to u vás? Máte taky takovou "zrudnost" nebo máte nějaou průkazku?

Ano, můžu si udělat ISIC za 300,- ale myslím, že se mi to nevyplatí. Existuje ještě nějaká jiná (levnější) karta jako průkaz studenta?

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pedrosa
hodnocení

0x

Ahoj,naše škola vydá na každou žádost(stačí si přijít :D) papír zhruba A5/6? :D nevím,malinký a tam to mají předtištěný,akorát vyplní jméno,příjmení,datum podpisu,razítko :)) a beru si jich klidně 10najednou :)) řekni jim o víc :D

zvidavajanca*
hodnocení

Tak u nás se teda vyplňe podstatně víc informací.. jméné, příjmení, datum narození a místo narození, rodné číslo, adresa (trvalá i přechodná), školní rok a třída...

x®
hodnocení

0x
zvidavajanca*
hodnocení

Díky, ale vůbec nepomohlo.

Kdo má nárok na ISIC nemá nárok na ALIVE. ISIC a IYTC má cenu stejnou (300,-) a to už je podle mě lepší ISIC...

zvidavajanca*
hodnocení

UP, třeba ještě někdo něco přidá, docela by mě to zajímalo.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.