Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Delegátka a průvodkyně?

Od: hello* odpovědí: 3 změna:

Delegátka cestovní kanceláře vs průvodkyně... Náplň práce. Kdo to má lepší?

Pokud budu studovat cestovní ruch a v posledním roce se budu muset rozhodovat mezi těmito možnostmi...

Příjde mi, že stejně mohu dělat obojí. Zaměření jednou na to mám.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Co na to říct? Delegát má teoretick víc starostí protože musí vyřizovat problémy svěřených rekreantů zatímco průvodkyně si jede svoji trasu a zajímá jí maximálně to, jestli přivede všechny ovečky k autobusu včas. Na druhou stranu sí ale delegát řídí svoji pracovní dobu sám- když se nic neděje tak on určuje kdy se s ním lidi sejdou zatímco průvodkyně má nástup a ukončení pevně určené. Obojí je ale práce snů pro spoustu lidí - od května do října v turistický zajímavých destinacích s bohatými dietami a ještě plat navrch ;)

pohanka*
hodnocení

0x

Jsem laik, ale napíši svůj názor. Zapomeňte, že budete dělat celý život jenom jednu profesi. Obě tyto profese vyžadují znalost cizích jazyků. Jako průvodkyně možná uživíte ještě nějaký jazyk navíc. Máločetný jazyk bude předpokládám lépe placený, než běžná angličtina, němčina, ruština apod. Průvodkyně u nás, hlavně tedy v případě pracoviště v Praze, lépe skloubí svůj pracovní život s rodinným životem. Takže pokud jste mladá, tak vycestovat jako delegátka do ciziny. Tam si vypilujete jazyk. Nějaký rok toto praktikovat a po založení rodiny zůstat v čechách, jako průvodce cizinců. Napadlo mě, co dělá delegát v období mimo sezonu dovolených? Též můžete nakonec skončit v nějakém hotelu jako pracovník se stykem s hosty, nejen na recepci, ale i v zázemí hotelu. Těch možností je více. Takže nejen mluvit, ale dokonale ovládat písemný projev v těch určitých jazycích a jistě naleznete odpovídající zaměstnání.

hodnocení

0x