Pedagogické minimum-stačí sš vzdělání?

Od: Datum: 03.07.13 09:35 odpovědí: 4 změna: 03.07.13 10:44

Jsem studentka, která v září nastupuje do maturitního ročníku SŠZEMĚ v Českém Těšíně a chtěla bych si po maturitě udělat pedagogické minimum abych mohla vést mažoretky ve volnočasovém středisku v Havířově. Je to školské zařízení a musím být pedagog . Mohu PM studovat když budu mít jen střední školu s maturitou nebo musím mít vystudovanou VŠ a teprve potom si mohu dodělat PM? Moc se v tom nevyznám a nemám nikoho,kdo by mě do toho mohl zasvětit .. budu ráda za jakoukoliv odpověď :) děkuji

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 03.07.13 09:57

PM můžete vystudovat jen s maturitou, pokládám tyto 2 roky za ztracené a doporučuju vám najít si minimálně Bc. pedagogický obor. I na MP píšete seminární práce, závěrečnou práci a děláte zkoušky (aspoň na MU v Brně)

Ohodnoceno: 1x

Datum: 03.07.13 10:23

Já právě nevím jak dlouho bych studovala PM a nebo normální Bc.pedagogický obor.. potřebovala bych to právě co jak nejdřív po maturitě a nevím jak dlouho se bakalářina studuje

Datum: 03.07.13 10:33

Bakalářské studium trvá zpravidla 3 roky. Pedagogické minimum je určeno odborníkům z praxe (zpravidla s VŠ), kteří chtějí učit.

Ovšem u volnočasové aktivity (vedení oddílu mažoretek) by tomu mohlo být jinak.

Znám oddíl, který si své instruktory a vedoucí vzdělává a přezkušuje sám (požadavky má vyšší než bývá obvyklé).

Ohodnoceno: 0x

Od: buss®
Datum: 03.07.13 10:44

Jsi žákyně.
nevím jak dlouho se bakalářina studuje, bože, bože proč jsi na intu? https://www.poradte.cz/skola/…1484-pedagogicke-minimum.html
Jinak viz zákon o pedagogických pracovnících.

Ohodnoceno: 1x

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: