Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zdokonalení jazyků

Od: karlasejk odpovědí: 1 změna:

Ahoj všichni.

Je mi 17. Jsem studentkou gymnázia. Přes to, že máme dobrou výuku cizích jazyků, u mě konkrétně AJ a NJ, přes prázdniny bych se chtěla zdokonalit alespoň v jednom z nich. Mám cca 1 hodinu cesty autem hranice Rakouska, tak možná právě němčinu bych si ráda zdokonalila. Nevíte někdo o nějakém alternativním a dobrém řešení, jak na to? Nemám možnost tam jet na delší dobu a nevím, kdo by se mnou jel jen na pouhý jeden den. Jak jste si kupříkladu někdo z vás zdokonalili vaše jazykové schopnosti, ať už v jazyce německém nebo čínském?

Děkuji, budu ráda za jakoukoliv radu! :)

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

kjanik112*
hodnocení

0x