Učitelka kouří marihuanu

Od: Datum: 24.05.13 16:51 odpovědí: 15 změna: 25.05.13 22:25

Ahoj.Chtěl jsem se zeptat jestli je možné,aby učitelka na zákládní škole kouřila marihuanu?Nevím jestli je pod vlivem i při vyučování,ale každopádně je jejím spotřebitelem několikrát týdně,někdy i denně.Je možné,aby ředitel vyžádal testy na THC po svých zaměstancích?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 24.05.13 17:09
avatar

učitelka by neměla užívat žádné omamné látky informoval bych ředitele školy a bylo by dobrý mít náký důkazy

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lanzinho*
Datum: 24.05.13 17:12

no a to jaký,to si ji mám vyfotit s sklem v ruce?a navíc když ji kouří v osobním volnu,tak jestli to třeba není zakázené takhle,

Datum: 24.05.13 17:21

Ať ředitel trvá na testu na drogy např. Drugwipe od PČR, v hodnotě cca 500,-Kč, popř. odběr tělních tekutin (krve, potu, slin, moči) v nemocnici a následné vyhodnocení buď v toxikologické laboratoři nemocnice popř. v jednom z detašovaných pracovišť kriminalistického ústavu na krajských ředitelstvích PČR za úhradu nákladů (ze strany školy) s tím spojených.

Test na alkohol je na žádost zaměstnavetele tuším povinný pro zaměstnance, myslím, že obdobně to bude ošetřené i na OPL.

doplněno 24.05.13 17:22:

Současně nezapomeňte, že pokud se Vaše podezření nepotvrdí, dopustíte se tím Vy křivého obvinění z přestupku, možná dokonce i tresného činu pomluvy a v krajním případě, by po Vás mohla ta učitelka chtít i finanční odškodnění.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: lanzinho*
Datum: 24.05.13 19:48

No podezření je na místě neboť jsem tu učitelku potkával přes své známé téměř každý den a učí moje neteře.No a je to totální vyhul baba,že nechápu jak ji vůbec někdo mohl dát místo učitele ZŠ.

Od: hop®
Datum: 24.05.13 21:59
avatar

Spousta lidí ve svém volném čase chlastá, kouří, nebo hulí trávu, nejen třeba já. Pokud to neovlivňuje pracovní proces a nedává to špatný příklad svěřeným osobám, pak je to POUZE osobní záležitost dotyčného člověka...

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 24.05.13 22:56
avatar

"Pokud to neovlivňuje ..." - Hope, vidím to úplně stejně.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: hop®
Datum: 24.05.13 23:12
avatar

Ano, Ladine, nesmí to ovlivňovat. Pokud se ve volné chvíli zbořím alkoholem, může po tom být každému ho*no. Ale nesmím jet ráno do práce se "zbytkáčem" ve výši promile alkoholu, to bych pochopil, že to šéfovi vadí, asi tak...

P.S.: už se mi podobný úlet povedl, neštěstí mám velmi tolerantního šéfíka...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.05.13 23:46
avatar

Jenze marihuana zustava v tele nekolik dni, a zjistitelna napriklad z vlasu je po dobu nekolika mesicu. Ano, clovek neni druhy den uz pod vlivem konopne latky, ale vysvetlujte to treba dopravni hlidce, ze jste kouril vcera rano... Taky vam seberou papiry.

Ale vlastne zbytecna diskuze. Ucitelka neni instalater. Mela by jit prikladem a nezakone latky urcite neuzivat. Aspon ne tak, aby o tom vedel nekdo ze zaku, nebo pribuzenstva. Jak potom muze ucitel kazat o skodlivosti lehkych drog kdyz je sam uziva.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: hop®
Datum: 25.05.13 00:38
avatar

sakra, poslouchejte, píšu asi CO?

"a nedává to špatný příklad svěřeným osobám"!

... snad to dává smysl, aspoň trošku, nééé?!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.05.13 16:15
avatar

Ucitelka neni instalater. Mela by jit prikladem a nezakone latky urcite neuzivat. Aspon ne tak, aby o tom vedel nekdo ze zaku, nebo pribuzenstva.

Snad to taky dava smysl, ne?

doplněno 25.05.13 16:47:

sem po patku jeste docela unaveny, ale. hop pise, cituji: Pokud se ve volné chvíli zbořím alkoholem, může po tom být každému ho*no.

A ja s tim nazorem nesouhlasim. Ucitelka by mela jit prikladem, a ani ve sve volne chvili by se nemela oddavat alkoholickym mejdanum a uzivanim drog, kdyz sama takove veci svym zakum musi zakazovat.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 25.05.13 16:21
avatar

Vždyť oba píšete totéž. Hop "aby nedávala špatný příklad" a ty "aby dávala dobrý příklad"...

doplněno 25.05.13 17:19:

Ano, ale jen v případě, který uvedl výše:Pokud to neovlivňuje pracovní proces a nedává to špatný příklad svěřeným osobám, pak je to POUZE osobní záležitost dotyčného člověka.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lanzinho*
Datum: 25.05.13 21:47

A nemyslíš,že učitelka,která kouří trávu a má na ní tím pádem i kladný názor rovněž poukazuje na to,že to je špatný příklad pro své svěřence.Já ji znám už delší dobu a i z jejích vlastních úst vím,že v pubertálním věku dokonce brala i pervitin.Což samozřejmě u mě má velký respekt,že to období překonala a to vím 100%,že překonala.Ale tím,že bere trávu na stejnou úroveň jako cigaretu už u mne takový respekt nevzbuzuje :(

Datum: 25.05.13 22:25
avatar

Já se jen snažím uklidnit ty dva. O učitelce si myslím něco, co kdybych napsal, tak jsem do hodiny zablokovaný.

Bohužel to není žádný výjimka. My máme na dveřích ceduli "Kouření před školou zakázáno!" a stejně tam kouří studenti i učitelé, ze ZŠ si také pamatuji "výchovnou poradkyni" (nebo co vlastně byla/je), která taky tvrdila, že nemáme kouřit a sama kouřila kdy mohla.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 25.05.13 00:29

A že si toho nikdo z jejích kolegů nevšiml.. při českém zvyku práskat (zvl. anonymně).

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 25.05.13 16:20
avatar

A nebo všiml, ale neprásknul, protože kouří taky...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.