Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

310 zameškaných hodin v 2. pol

Od: danan odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

mám zdravotní, přesněji psychické problémy. Řešil jsem to s učitelkou a myslím, že to ví už celý pedagogický sbor. Chodím k psycholožce, chodil jsem na různá vyšetření, bylo jich nespočetně mnoho, půjdu i k psychiatřičce. Do toho ty psychycké stavy, které přidaly několik desítek, možná i stovek zameškaných hodin. Učitelka je pravidelně informována a ví jak to se mnou je. Tento týden jsme dostali výsledky a víme, jaký hlavní faktor způsobuje tyto problémy. Dá se to řešit a časem úplně "vybít", takže jednoho krásného dne budu normálním člověkem. V různých předmětech mám všechny potřebné známky, naopak v jiných, kde mají spolužáci 8 známek, já mám 3, v dalším předmětech mají 2 a já 0... V některých mám stejně jak oni. Myslíme, nebo víme, že mě přezkoušení nemine. A ještě nejsem problematický žák, ano, někdy se zasměnuju s kamarádem a učitelka napomene, ale to je myslím úplně běžné. Jedna učitelka říkala, že působím pozitivně, že se semnou dobře povídá a snažím se. Myslím, že to teď nebude pěkný, ale když mám tuto vlastnost, dá se to využít u toho, že učitelé, kteří jsou u přezkoušení, třeba dávájí ohledy i na samotného žáka, jako je chování, vystupování, snažení se a takový věci? A jde i to, kdybych měl všechny potřebný známky, tak by mě zkoušení minulo? Nebo tam hraje hlavní role počet hodin?

Děkuji za opdovědi.

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

pearmonik*
hodnocení

0x
Roli v tom hraje nejvice ucitel,muze si to provadet po svem a lezt mu do pozadi je urcite to nejlepsi co se da delat a vypadat chytre a snazive je temer vzdy lepsi nez byt pouze chytry a snazivy.

iz*
hodnocení

0x

310 zameškaných hodin představuje přibližně jedno školní čtvrtletí.

To je docela dost.

Každá škola má klasifikační řád, možná bys jej našel na webu své školy ke stažení. Nebo o něj požádej v sekretariátu školy.