Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zkoušení z jiného předmětu než učitel učí

Od: moon97* odpovědí: 7 změna:

Prosím vás,

můžu se zeptat, jestli učitelka, která vyučuje dějepis může požadovat při zkoušení z daného předmětu i látku, kterou jsme se měli učit před 2 měsíciv českém jazyce?

Děkuji za Vaši odpověď.

Simona Burianová

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mowla*
hodnocení

2x

Samozřejmě, že ano - učitel fyziky, například, taky může vyžadovat znalost matických operací - přestože je neučil...

Vzdělá(vá)ní by mělo být komplexní, neděl jej na češtinu a dějepis...

:-D

doplněno 25.04.13 14:04:

Daniello, Daniello - tvá odpověď dává slovu "logika" zcela jiný význam, než jsem mu dosud připisoval...

*bzum**smich*

daniella*

To je logika, asi jako kdyby tazatel vyžadoval, at mu učitelka započítá jedničku jiného spolužáka, protože se tenkrát spolu učili. *zed*

To co si ve školách hraje na učitele, je pohroma, a ještě to lidé svou tupostí podporují.

 

ladaadal*
hodnocení

2x

Samozřejmě, že může, proč by nemohla? Navíc předpokládám, že češtinářka je zároveň dějepisářkou, takže ví, co vás učí a je jedno ve kterém předmětu. Navíc dějepis a čeština (zvlášť literatura) spolu dost často úzce souvisí. Možná by bylo lepší místo vymýšlení, zda učitelka něco může nebo nemůže sednout a učit se. A to všechny předměty.

ekol

Ne vždy je češtinář stejný jako dějepisář, např. má dcera má jinou učitelku na češtinu a jinou na dějepis. A i u nás nastal problém, ale opačný češtinářka chtěla látku, kterou mají mít již probranou v dějepise, protože na ní navazuje s literaturou, bohužel je dějepisářka neschopná a je s látkou hodně pozadu. Češtinářka je s toho sama na vývrat, protože nemá na co navázat.

 

bubu*
hodnocení

0x

Jistě jenže ono spíš jde o to, že my jsme si určité informace řikali v čj a jiné v dějepise. To mi osobně nevadí, to se naučím. Jenže ona požaduje informace, které jsme si neřikali ani v jednou z uvedených předmětů. V tom je ten zásadní problém. Jinak vám moc děkuji za odpovědi.

To samozrejme problem je.

Idea propojeni znalosti z jednotlivych predmetu je krasna, spravna a dokonce i nutna pro komplexni pochopeni problemu a rozvijeni vnimani souvislosti, ale v tomto hodne zalezi na ucitelich. Respektive nastavenem skolnim systemu.*nevi*

Teoreticky nezbyva nez samostudium, prakticky je to problem, kdyz zak ani nevi, co by se mel ucit - od toho by mel byt ucitel. A kdyz je ucitel na prd...

 

martinaa*
hodnocení

0x

Nepřijde mi to zrovna fér... učitel, pokud nesupluje hodinu za kolegu, by neměl vyžadovat jinou, než svoji látku. Samozřejmě na souvislost může přijít řeč, ale při zkoušení mi to přijde nenormální. Má učit svůj předmět a ne se s.át do kolegova...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]