Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Má na to učitel právo?

Od: miki1990 odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, mám dotaz ...

v pátek se mě třídní učitelka zeptala, zda mě může uvolnit z psychologie, že by chtěla, abych jí pomohla s něčím na PC. Já jsem samozřejmě souhlasila a učitel psychologie také ...

V hodině však mé spolužáky zkoušel (pokud neměli známku) a řekl, že mě nebude klasifikovat, že u něj nemám ani jednu známku, že budeme mít další dva týdny praktikantku a poté odchází učitel na operaci a vrátí se až po uzavření klasifikace ... moje absence v předmětu není vysoká a učím se dobře... tak moji spolužáci v té hodině řekli, že pro mě do toho kabinetu zajdou, ať mě může vyzkoušet a on na to řekl, že ne, že už ho to nezajímá, když tam nejsem, tak mam smůlu ... jsem v maturitním ročníku, takže to, že by mě neklasifikoval, by pro mě znamenalo v srpnu doklasifikace, zrušení dovolené a maturita v září ... samozřejmě na VŠ bych také jít nemohla (mám podány ale 4 přihlášky :( ...)

Hodně jsem to obrečela a stále přemýšlím, co bych s tím mohla udělat :( Nevíte, zda se můžu nějak bránit? Jestli má právo mě v polovině března neklasifikovat?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jarmik*
hodnocení

2x

Nezanedbat, řešit. Žádat klasifikaci: napřed ten učitel. Nevyhoví-li - třídní učitel. Nevyhoví-li - ředitel. Nelze tolerovat problém v maturitním ročníku kvůli soukromým problémům učitele, že nebude v práci.

gomanek*

Přesně jak píše kolega. Nebát se v příapdě problémů zajít i za ředitelem a tuto věc řešit.

hodnocení

1x

Zkuste zajít za Vaší třídní, měla by Vám pomoci, třeba zprostředkovat s uraženým učitelem, aby Vás vyzkoušel... přece jste neutekla z hodiny svévolně. Nebojte se, to se vyřeší.

xcertx
hodnocení

0x