Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Maturita po padesátce - základní vzdělání

Od: dernny* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,je mi padesát let,mám základní vzdělání a potřebuji si udělat maturitu, konkrétně se jedná o školství (učitelka v MŠ). Práci bych měla zajištěnou, ale nevím, zda je v těchto letech ještě možné si takto vzdělání doplnit, hlavně s ohledem na to, že nejsem ani vyučená. Nyní pracuji jako referentka v kanceláři, mám několik rekvalifikačních kurzů. Díky za radu.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ladaadal*
hodnocení

0x

No, podle mě by to jít mělo. Budeš muset absolvovat 3 nebo 4leté studium zakončené maturitou. Musíš najít školu, která by ti udělal osobní plán, abys nemusela na denní studium. Zřejmě si to budeš muset zaplatit, to nevím, ale jinak většina soukromých škol je ráda za každého žáka. Otázkou je, zda bude to místo volné i za 4 roky, až odmaturuješ. A taky učení už v tomto věku není, co bývalo za mlada, co si budeme povídat. Hlava už je plná jiných problémů než Jiráskových románů a logaritmických funkcí.

xart*
hodnocení

0x

Hledejte školu, která má dálkové nebo distančnístudium. Neměl by být problém, jen počítej s tím, že budete muset chodit do školy o víkendu ;) a pravděpodobně to budete muset zaplatit (podle školy počítám tak od 10tis za rok).

Školu si můžete najít třeba stredniskoly.cz/...

Není to nic nezvládnutelného, ale zas úplná zívačka to také není ;), ale znám lidi co si v 50 letech dodělávají touto formou VŠ a to už mazec je *dril*

host*

Věk není překážka, dokonce by snad omezení bylo protiústavní. Zkuste hledat střední školu při zaměstnání, možná to ani nemusí být přímo studium pedagogiky. Například Gastronomie a Podnikání, tříleté studium, viz http://www.ssgh.cz/ což by pro vás mělo i další možnost uplatnění studia v praxi.

ladaadal*