Jaká je moje úroveň angličtiny?B1 nebo B2?

Od: Datum: 13.04.13 22:25 odpovědí: 8 změna: 15.04.13 11:55

Dobrý den,

měla bych takovou otázku. Předem říkám, že vím, že si to mohu najít i na internetu, ale spíš by mě zajímal Vᚠnázor.
Je mi patnáct let a studuji na gymnáziu, jsem v sekundě (tedy jakoby 9. ročník základky). Nedávno jsme na hodině angličtiny zkoušely v Bridgi zkušební testy. Listening, reading a writing. Pan profesor nám řekl, že to je úroveň B1 a že tato úroveň angličtiny je pro nižší maturitu. Testy byli pro mě opravdu jednoduché a zvládla jsem je bez chyby.

S angličtinou ve škole nemám vůbec problém a vychází mi průměr 1,00. V hdinách všemu rozumím a nemám problém komunikovat s učitelem nebo spolužáky pokud máme třeba skupinovou práci.
Seriály a filmy sleduju na 90% v angličtině s titulkami. Pokud jde třeba o můj oblíbený seriál, tak většinou ani nečekám na titulky a dívám se hned a nemám problém porozmět.
Proto jsem se Vás chtěla zeptat na Vᚠnázor. Myslíte si, že by moje znalosti angličtiny mohly být na úrovni B2? Nebo zatím ještě ne?
Děkuji Všem za odpovědi a trpělivost při čtení,

Danielle.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: okŽ
Datum: 13.04.13 22:36

dle mne, ani náhodou!:(

Ohodnoceno: 0x

Od: asfodelus88
Datum: 13.04.13 23:10

V deváté třídě by jsi měla mít úroveň A2. Pokuď ti to jde fakt dobře, tak možná B1-, rozhodně však ne B2. Na úroveň B2 se má dosáhnout až po dokončení gymnázia a i tak znám mnoho lidí (cca třetinu), která této úrovně nikdy nedosáhne. Naopak jsou i talentovaní lidé, kteří (většinou po výjezdu do zahraničí) dosáhnou i na C1. Každopádně myslím, že v současnosti jseš cca horší B1.

Od: danielle
Datum: 13.04.13 23:20

Aha, mockrát děkuju ;)

Datum: 13.04.13 23:24