Nejste přihlášen/a.
Oproti kolegům bych se hlavně zajímala, co je za problém. Ono se může stát, že se kupujícímu náhle něco znelíbilo, objevil jinde hezčí a levnější bundu, nebo ji třeba neúmyslně poškodil, a teď se bude snažit házet vinu na Vás. Takových jsou na aukru mraky. V první radě se ptejte, jaký má kupující problém a nabídněte slevu.
doplněno 28.01.13 20:24:Pokud byla bunda praná, nemusela nutně být nošená. Mohla být pouze vyzkoušená.
přesně tak... snaží se vás zastrašit.. podle mě to nepodá... a vy pokud jste to koupil z aukra, tak to máte v historii.. a pokud tam je jako nová , tak mu napište že jste byl taky podveden v tom případě a at si jde stěžovat tomu původnímu prodejci :D
Proc by kupujici mel cokoliv resit s nejakym "puvodnim prodejcem"? Reklamuje se u prodavajiciho a ne u jeho dodavatele, od koho ji kdo pred tim koupil a co o ni kdo kdy prohlasoval, muze byt kupujicimu ukradene.
pokud jste navystavil bundu v režimu "kup ted" není to nákup ale dobrovoná dražba kde se kupuje tak jaka je,pokud jste přiložíl foto je to riziko kupujícího jakou kupuje kvalitu .Podvod se škodou menší než 5000Kč není tresní čin a v tomto případě by musel dokazat kupující jakou kvalitu dostal.Pokud bunda byla v dražbě doporučuji nevracet peníza
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.