Nejste přihlášen/a.
Krásné ráno.
Chtěla bych Vás poprosit o pomoc. Vzhledem k tomu, že anglicky vůbec neumím a syn potřebuje napsat domácí úkol na téma "Jaký školní předmět mám nejraději a proč", obrátila jsem se s prosbou na Vás. Mohl by mi někdo napsat 5 - 7 jednoduchých vět na toto téma? Syn chodí do 5. třídy. Baví ho přírodopis. Moc všem děkuji.
Naprosto souhlasím se "skye". Můžete sem hodit úkol jen ke kontrole. A nebo ať ho napíše, jak umí a hotovo. Je jedno, že vy neumíte anglicky, mí rodiče taky ne a určitě po nich nikdo nechtěl, aby za mě dělali úkoly. Je jedno, jestli ho baví angličtina nebo přírodopis. Alespoň něco málo snad ze školy zná a může to do úkolu použít. Jde jen o úkol, ne o státnice, takže i když nebude napsaný nejlépe, učitelka mu ho při nejhorším tak maximálně opraví. S tímhle přístupem, kdy chcete, aby za něj psal někdo úkoly, se nic nenaučí.
Na druhou stranu netuším, na jaké úrovní je angličtina v páté třídě, takže je možné, že bychom vám mohli napsat věty s gramatikou, kterou ještě neprobírali. Není průšvih mít v úkolu pár chyb, hlavně když ho napíše kluk sám. Průšvih by byl, kdyby na první pohled učitel zjistil, že si ho nechal napsat jinde.
Máte pravdu.
Mohu poprosit o kontrolu?
I like goingto school.I have afew favoritesubjects -geography, historyand English.I prefernatural history.The teachertells usabout the plants, animals, trees, and we willalsoteacha person.I like to gowithAlenkaand dadfor walksand try torecognizeplants, animalsand trees.Sometimesalsogointo the forest andcollectmushrooms,blueberriesandwild strawberries.At homein the gardenrunningour dogBella.
Moc děkuji.
Predpokladam, ze on tam ma mezi temi slovy mezery, ze jste to jen spatne opsala. Na patou tridu docela OK. Posledni veta se netyka tematu ukolu, a navic ma spatny slovosled a tak bych ji vypustil. jsou tam drobne chyby, ale vic bych to necizeloval. Je to jeho ukol a nema smysl to opravit a odevzdat bez chyb, pak by postradal takovy ukol smysl.
Také bych řekla, že je to celkem dobré - až na ty mezery mezi slovy, to je ale zřejmě kvůli psaní v rychlosti. Zeptejte se syna, jestli se učili slovo human (nebo human being) - učit se o člověku by mělo být určitě we will also teach about a human beings. Ale pokud se to neučili, ať nechá person. Poslední větu bych také vynechala.
Jinak klobouk dolů, pokud to napsal syn v páté třídě - mám bratra v šesté a s bídou dají dohromady jak se jmenují a kolik je jim let. Bohužel.
To jo, úroveň výuky angličtiny byla a je hodně různá co do kvality. Což je určitě škoda, angličtina se hodí dneska vždy a všude.
To určitě. Byla bych pro, aby se to na školách sjednotilo, protože někde s angličtinou začínají v druhé třídě, někde v páté. A pak je to velká nevýhoda při přestupu na jinou školu nebo pak ze základní školy na střední. A dnes už se angličtina považuje za základ - výhodou je dnes už druhý jazyk, ne jen angličtina. Ta je samozřejmostí.
Předpokládám, že mezery mezi slova jsou tam, kde mají. Podle popisu toho předmětu by tam asi seděla Biology, ale budiž, Natural history by se asi dala skousnout. Předpokládám, že v té další větě to má být, že se taky budou učit o člověku. Tak tam tedy ne person, ale human, nebo ještě lépe human being. Pak další větu bych spojil do souvětí, když už je tam vynechaný podmět, takže .. to recognize plants, animals and trees and sometimes also go to forest to collect mushrooms, blueberries and wild strawberries. Potom poslední věta má trochu špatně slovosled a taky je otázka, jestli nepoužít walk the dog místo run the dog. Ale i s tímhle run tam zase nemůže chybět podmět a taky tam nepatří průběhový čas, takže třeba At home I run our dog Bella in the garden. Případné další chybky nejsou vyloučeny, ale zase kdyby tam žádná nebyla, bylo by to podezřelé.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.