Nejste přihlášen/a.
Ahojte lidičky
Prosim Vás mám se teď rozhodnout na jakou SŠ mám jít. Já bych chtěla dělat právo, ale hodně lidí mi říká, že je těžké se dostat na VŠ práva, a tak se Vás chci zeptat jestli nemáte někdo nějaké zkušenosti.
P.S.: mám samé 1
a pokuď máte nějaké zkušenosti na jakou školu by jste doporučovali abych šla?
Děkuji
Ahoj, jestli máš samé jedničky, tak pro tebe určitě nebude problém dostat se na VŠ. Na práva je nejlepší SŠ podle mě gympl. Pokud určitě víš, že chceš jít na vysokou (i kdyby ses třeba na práva nedostala), je gympl dobrá volba.
doplněno 20.02.09 19:45:Já taky studuju práva a u nás je v ročníku drtivá většia lidí z gymplu
A můžu se zeptat jestli je to tam těžký?
A na jaký škole studujete?
doplněno 20.02.09 19:48:a z jaký školy jste šla Vy?
Spíš je toho učení hodně, v tom je to těžké a zákony se pořád novelizují, takže se člověk musí učit pořád něco nového. U nás máš na výběr 4 právnické fakulty - v Brně, Praze, Olomouci a v Plzni. Já jsem v Olomouci a šla jsem taky z gymplu
No, je pravda, že právníků je teď strašně moc a to i studentů práv. Pokud je v jednom ročíku přes 300 lidí a máme tady čtyři právnické fakulty, tak se opravdu trochu bojím, jestli nás nebude až příliš. Zatím mi jde hlavně ale o to, abych tu školu úspěšně dokončila. Myslím, že když se člověk snaží, že se vždycky uplatní.
Pokud chces studovat Prava, jdi na gymp - je ze strednich skol asi nejlepsi na pripravu k dalsimu studiu na vetsine VS. Ja studovala prava v Brne a moc se mi tam libilo. Prijimacky jsem mela jeste puvodni - tedy z dejepisu, anglictiny, logiky, vseob.prehledu.Nyni jde jen o vseobecny prehled, studijni predpoklady. A v Praze, pokud to vsak bude i nadale platit, poslou seznam vsech otazek, ktery by mohly byt na prijimackach, domu. Co se tyka uceni- jde hlavne o pamet - definice, zakony a jejich propojovani a aplikace..., ale vetsina z nas to zvladla. Tak drzim palce!