Odvolání proti ukončení studia na VŠ

Od: Datum: 11.03.13 16:00 odpovědí: 4 změna: 11.03.13 16:30

Dobrý den, studuji ČZU v Praze a byl mi zaslán dopis o ukončení studia z důvodu nesplněné studijní povinosti. Chci studovat dále a tak potřebuji podat odvolání, ale nevím jak takové odvolání napsat. Na internetu jsem našla pouze odvolání z nepřijetí na VŠ. Proto prosím jestli by mi někdo mohl poradit co do odvolání napsat nebo odkaz na nějaký vzor předem děkuji.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.03.13 16:09

S tímto jistě poradí studijní oddělení Vaší fakulty;) To Vám řekne i přesné znění, co máte napsat.

doplněno 11.03.13 16:11:

A ptala jste se, co a jak napsat?

doplněno 11.03.13 16:30:

V tom případě máte velmi zvláštní studijní, že Vám k tomu nic neřekli...

Postupovala bych jako při klasickém odvolání:

Vaše údaje a adresát ( děkan fakulty) - doleva nahoru

Věc: žádost o přezkoumání rozhodnutí o ukončení studia

Tímto Vás žádám o přezkoumání rozhodnutí ze dne (celé datum, které je uvedeno v dopise z VŠ), kterým bylo mé studium (pokud možno, vypsat celý název studia, případně zkratku), ukončeno.

Odůvodnění žádosti: a zde muste napsat relevantní důvody, proč bylo vyhození neoprávněné

Martina Nováková ( + vlastnoruční podpis!)

V Praze 1.1. 2013

doplněno 11.03.13 16:30:

Podpis má být zarovnaný vpravo na kraj, po dostatečné mezeře od předchozího textu. Bohužel se to nezarovnalo.

Ohodnoceno: 1x

Datum: 11.03.13 16:10

To mi bohužel neřekli.

Datum: 11.03.13 16:13

Ano ptala.

Datum: 11.03.13 16:30