Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám závažný problém. Jsem studentkou sexty osmiletého gymnázia a pár let se potýkám se šikanou u nás ve třídě. Jedna parta kluků nedokáže snést, že se kamarádím s jejich kamarádem a snaží se nás rozeštvat: nepouštějí mě si k němu sednout, říkají mi, že mě nechce a jemu, že jsem blbá, vyštvávají mě z různých skupin, které máme v rámci vyučování vytvořit atd. Před pár týdny jsme měli sojený tělocvik, měli jsme se rozdělit do družstev, mě ani jedno nechtělo, když jsme hráli, někdo křičel, že to zkazím. Jinak se mi často stává, že o hodinu po mně někdo hází různé věci, dokonce mi někdo strčil do skříňky použitý kondom. S učitely to nejde řešit, třídní chce, abych se přizpůsobila ostatním (mám jiné koníčky, záliby a názory), když se to řešilo přes výchovnou poradkyni, tak ona udělala ve třídě anketu, co jim na mě vadí a nevadí, zjistilo se prý, že neumím komunikovat nebo tak něco (já to vím zprostředkovaně od rodičů, mně ty výsledky nikdo do ruky nedal a ani se mnou o tom nemluvil). Ty viníky nikdo moc nepotrestal, akorát mně byla doporučena psycholožka, je to fajn paní, ale nadává na praktiky u nás na škole.
Před pár dny mě zase šikanovali, zase zesměšňovali kamaráda, že sedí se mnou. Rozčílilo mě to natolik, že jsem jednomu vyždímala houbu nad židlí. Ze třídy se zatím neozvalo žádné zastání, někdo křičel, že bych měla dostat dvojku z chování, někdo zase, že to není šikana, tak co blbnu.