Nejste přihlášen/a.
Teď jste chytří co? Vy nevíte že čím větší IQ, tím složitější řešení jednoduchých úloh? Inteligent vidí spoustu možných řešení. Blbec jen to jedno. ![]()
No, když už byl zmíněný ten divoký mejdan, tak jak vytvořená po divokém mejdanu mi kdysi přišla tahle úloha... ale děti si s ní poradily, i když já na ni koukala jak puk ![]()
Tam jde o symboly. Ale co tam dělá ta kočičí hlava? Na obrázku nikde kočka není. Jinak úloha je opravdu ulítlá. ![]()
jj, já vím. tam se děti ty symboly zvířat učily postupně, takže hodnotu kočky už tady znaly (narozdíl od maminky, která do školy nechodí, tudíž netuší, co se ve škole učí - zvlášť když si děti učebnice zpravidla nechávají ve škole a z matiky úkoly domů radši většinou ani nenosí, aby nemátly rodiče :D).
![]()
No, ty hodnoty jsou ale nějaké podivné - pokud se třeba podíváte na sloupeček vpravo (poslední dva řádky): v prvním z nich je napsáno, že 1 pes se rovná 1 kočce + 2 myším. A hned pod tím, že 1 pes je roven 2 kočkám. Znamenalo by to tedy, že 2 myší = 1 kočka. Je ale možné, že se děti jenom spletly. ![]()
Já jsem měla na mysli to, že logicky je to nesmysl (že hodnoty jsou nesprávně nastavené).
Jak můžou být dvě myši rovny kočce?
To jako vazne? Tos teda vazne dopadl...
A) 4+5=kolik?
1) 5+4=kolik?
Co tedy prijde do policka A1?
WTF?:D
9-3 (A) a 3+3 (2.) je kolik?
doplněno 15.02.13 11:40: Do každého políčka je jeden výsledek. ![]()
Takže první výsledek z A musí odpovídat prvnímu výsledku ze sloupečku 1. Druhý výsledek z A musí odpovídat prvnému výsledku ze sloupečku 2.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.
