Křížovka pro 1. třídu?

Od: Datum: 15.02.13 11:00 odpovědí: 18 změna: 16.02.13 10:36
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: axus®
Datum: 15.02.13 11:24
avatar

To jako vazne? Tos teda vazne dopadl...

A) 4+5=kolik?

1) 5+4=kolik?

Co tedy prijde do policka A1?

Ohodnoceno: 2x
 
Od: renc
Datum: 15.02.13 11:27

No ale co to číslo vedle? 9-3 není 9

Datum: 15.02.13 11:34
avatar

WTF?:D

9-3 (A) a 3+3 (2.) je kolik?

doplněno 15.02.13 11:40:

Do každého políčka je jeden výsledek. :)

Takže první výsledek z A musí odpovídat prvnímu výsledku ze sloupečku 1. Druhý výsledek z A musí odpovídat prvnému výsledku ze sloupečku 2.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: renc
Datum: 15.02.13 11:35

Ježíš výsledky do jednoho políčka jsou tři, ale křížovka jedna...

Datum: 15.02.13 11:45

Tu legendu musíš číst jako A:výsledek do prvního políčka; výsledek do druhého ; výsledek do třetího. atd...

Stejně jako u klasických křížovek.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: renc
Datum: 15.02.13 11:49

Aha, tak už vím. Díky!

Datum: 15.02.13 11:50

Hmm, smutné... *ee*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.02.13 13:15
avatar

obrázek napoví...

příště to zvládneš, neboj!

Ohodnoceno: 3x
 
Od: renc
Datum: 15.02.13 14:14

Teď jste chytří co? Vy nevíte že čím větší IQ, tím složitější řešení jednoduchých úloh? Inteligent vidí spoustu možných řešení. Blbec jen to jedno. *smich*

Od: krkovicka*
Datum: 15.02.13 14:18
To se stane i těm lepsim.Než jsem začala číst odpovědi tak se stačilo opravdu pozorně kouknout na mřížku.Pak už to jde samo.Tohle se nikde naučit nedá.Je to prostě něco jako iq test pro malé děti.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.02.13 15:41

Promiň, ale tohle snad musí být jasné i ráno po divokém mejdanu :-P

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.02.13 17:03

No, když už byl zmíněný ten divoký mejdan, tak jak vytvořená po divokém mejdanu mi kdysi přišla tahle úloha... ale děti si s ní poradily, i když já na ni koukala jak puk *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.02.13 03:17
avatar

Tam jde o symboly. Ale co tam dělá ta kočičí hlava? Na obrázku nikde kočka není. Jinak úloha je opravdu ulítlá. *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.02.13 07:46

jj, já vím. tam se děti ty symboly zvířat učily postupně, takže hodnotu kočky už tady znaly (narozdíl od maminky, která do školy nechodí, tudíž netuší, co se ve škole učí - zvlášť když si děti učebnice zpravidla nechávají ve škole a z matiky úkoly domů radši většinou ani nenosí, aby nemátly rodiče :D).

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 16.02.13 08:37
avatar

*smich*

No, ty hodnoty jsou ale nějaké podivné - pokud se třeba podíváte na sloupeček vpravo (poslední dva řádky): v prvním z nich je napsáno, že 1 pes se rovná 1 kočce + 2 myším. A hned pod tím, že 1 pes je roven 2 kočkám. Znamenalo by to tedy, že 2 myší = 1 kočka. Je ale možné, že se děti jenom spletly. :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.02.13 09:16

Ale jo, já myslím, že dvě myši opravdu jsou jedna kočka. Jo, teď jsem to našla, jsou:

http://www.stavbicky.cz/sites/default/files/D%C4%9Bda%20Leso%C5%88%20typologie%20%C3%BAloh%20kompletn%C3%AD.pdf

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 16.02.13 09:46
avatar

Já jsem měla na mysli to, že logicky je to nesmysl (že hodnoty jsou nesprávně nastavené). :) Jak můžou být dvě myši rovny kočce?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.02.13 10:36

No a právě proto děti z matiky dostávají domů úkoly minimálně :D

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.