Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Integrály, derivace, atd

Od: wallkysek* odpovědí: 8 změna:

Může mi někdo prosím vysvětlit, proč ze středních průmyslových škol mizí tato témata? Já bych zrovna docela rád se o tom něco naučil, ale nejsem moc samouk, jen mě baví matika. Když sem se ptal učitele, tak prej že to žáci nezvládali, tak co dělaj na těch školách? -.- ;(

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jirbar*
hodnocení

0x

Oni nezvládají ani toto

poradte.cz/...

natož limity, derivace a dokonce integrály. No na diferenciální rovnice prvního a vyššího řádu tam snad ani nedojde. No ale divil bych se, že alespoň základy tohoto počtu by mizelo z osnov.

wallkysek*
hodnocení

Ptal jsem se a v osnovách se to již vůbec nevyskytuje. Neměla by klesat úroveň školství zároveň s úrovní žáků -.-

frosti*
hodnocení

0x

Mě taky docela štve, že jsme tohle vůbec nedělali. Chodil jsem na obchodku a za 4 roky se o tom vyučující ani nezmínil. Teď mi to v dalším studiu bude chybět. To, že jsem měl z matematiky 2 mi je naprosto k ničemu, protože ani nevím, jak takový příklad vůbec vypadá, natož jak se počítá...

wallkysek*
hodnocení

Já jsem na systémovém inženýrství na střední a tam to taky vůbec není, přitom to jsou užitečné věci -.- Díky bohu za kámoše z gymplu který mi aspoň derivace trošku zmínil.

jirbar*

Tak tedy za nás se derivace a základy integrálního počtu vyučovali na Střední průmyslové škole. Ve 4. ročníku.

Nevím jak na gymnásiu, nám zase chyběla binomika, pravděpodobnosti a podobně.

rv*
hodnocení

0x

Je to proto, že na střední školy chodí čím dál větší část populace a protože lidé nejsou chytřejší než dříve, dostávají se tam i takoví, kteří na střední vzdělání nemají.

hodnocení

0x

Je to snadné, dementy je třeba dostat ny vysokou i kdyby se neuměl podepsat...

Je to jednak z důvodu korunek za každou duši a také EU doporučuje chytřejší obyvatelstvo díky užasné centralizaci pak vykáže chytřejší národ jako důvod pro další "víc EU" ...