Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dodělání maturity - omezení věku?

Od: david21 odpovědí: 6 změna:
Zdravím, mám končit učební obor a řeším co dále. Chtěl bych si dodělat maturitu. Nechci dělat nádstavbu v oboru který studuji, protože mě to už nebaví a nemám k tomu žádný vztah. Proto jsem chtěl jit na klasickou nádstavbu podnikání, ale tam se kvůli průměru nedostanu.
Přemýšlím proto nad čtyřletým oborem který mě zajímá. Jen nevím jestli je v tolika letech možno nastoupit na čtyřletý obor na střední škole, když tam nejdu ze základky? Navíc mám obavy, jak se na to bude dívat ta škola a okolí.
Je to možné?
Děkuji

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

artik*
hodnocení

0x

tak si udělej dálkově podniká , tam se na průměr nekouká a je to na 3 roky

david21
hodnocení

Právě že bych raději denní formu studia.
artik*

a jak tam chceš jít ,když máš špatnej průmer

radil*
hodnocení

0x
Ano, je možné nastoupit do prvého ročníku zvoleného oboru. Je nutno podat přihlášku na zvolenou školu do 15. března 2013.
.
Občas se starší žák objeví mezi žáky ze základní školy. Obvykle mu pak dělá problém, že se na něj nahlíží stejně jako na 15leté žáky. Málokdy se mu podaří absolvovat obor včetně maturitní zkoušky.
Spíše bych doporučoval nástavbové studium, toužíte-li po maturitě. Obvykle berou každého bez ohledu na prospěch.
david21
hodnocení

Právě že berou podle průměru a tam mi chybí několik bodů.
Ještě by mě zajímalo, jaký smysl má na přihlášce vyplňovat zájmy uchazeče? Kouká vůbec na to někdo a bere se na to ohled? Mám pár zájmů, které s tím oborem souvisí, ale u mě se zájmy dost často mění a navíc si tam může každý vymyslet co chce.

V okolí je pouze jedna jediná škola? Vždyť na nástavbu se dnes bere každý.

Chodit do prváku čtyřletého oboru je blbost - domluvit na škole rozdílové zkoušky a nástup do vyššího ročníku.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: