Vysoká škola - tělocvik?

Od: Datum: 22.02.13 22:04 odpovědí: 4 změna: 23.02.13 06:15

ahoj vsem, omlouvam se za hloupy dotaz, ale chtel bych vedet, jestli je na vysoke skole telocvik(pokud nepujdu na nejakou se zamerenim na sport). dekuji moc

Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.02.13 22:09

Jak na které... Přítel na VŠB ho měl v prvním ročníku povinný, já na OU ho mám nepovinný, ale v nabídce. :)

Ohodnoceno: 2x

Datum: 22.02.13 23:15

Studuji VOŠZ a mám ho povinný celé 3 roky...

Datum: 22.02.13 23:25

Na MU musíš mít 2 kredity z TV (1 semestr = 1 TV = 1 kredit). Tělocvik na VŠ ale není jako na střední nebo na základce. Vybereš si třeba fotbal, plavání, tenis, běh, protahování (cvičení na balonu, jóga, zdravotní tv = na záda), tance, zumbu nebo jen "chození po venku". Je to na jednu hodinu týdně. Žádné "mučení" jako na základce...

Od: vstelocvik
Datum: 23.02.13 06:15