Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vysoká škola - tělocvik?

Od: telocvik odpovědí: 4 změna:

ahoj vsem, omlouvam se za hloupy dotaz, ale chtel bych vedet, jestli je na vysoke skole telocvik(pokud nepujdu na nejakou se zamerenim na sport). dekuji moc

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

tlapka*
hodnocení

2x

Jak na které... Přítel na VŠB ho měl v prvním ročníku povinný, já na OU ho mám nepovinný, ale v nabídce. :)

cobrak*
hodnocení

0x

Studuji VOŠZ a mám ho povinný celé 3 roky...

hodnocení

0x

Na MU musíš mít 2 kredity z TV (1 semestr = 1 TV = 1 kredit). Tělocvik na VŠ ale není jako na střední nebo na základce. Vybereš si třeba fotbal, plavání, tenis, běh, protahování (cvičení na balonu, jóga, zdravotní tv = na záda), tance, zumbu nebo jen "chození po venku". Je to na jednu hodinu týdně. Žádné "mučení" jako na základce...

vstelocvik
hodnocení

0x
Pred lety jsme meli v prvaku telocvik povinny (jak pise nekdo vyse, clovek se musel zapsat na jeden z nabizenych sportu. Rozrazeni do sporu se delalo na zaklade vysledky fyzickeho testu - ti s lepsimi vysledky meli prednost pri zapisu. Bylo tam totiz par sportu, ktere chtelo delal vice lidi, nez bylo mist. Uz si nepamatuji, ktere to byly. O "muj" sport moc zajem nebyl, takze se tam dostal kazdy, kdo mel zajem). Jeste jsme museli absolvovat bud zimni nebo letni "sportovni tabor". V zime to byl urcite nejaky lyzak (mozna i neco dalsiho, uz si nepamatuji), v lete nekolik sportovnich taboru. Ja byl v lete na nejakem cyklistickem tabore (kazdy den cca 100km (80-120km) po Sumave! - Netusil jsem, cemu jsem se dobrovolne zapsal *sok* Presna napln cyklotabora nebyla v dobe zapisu do kurzu zverejnena). Do te doby jsem na svem obycejnem kole ujel v tahu tak maximalne 30km vice mene po rovine, takze si dokazes predstavit, jak jsem ja (stejne jako vetsina ucastniku toho kurzu) byli z te Sumavy vyrizeni!